دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مرداد 1398 - 16:18
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرج:

نقد سازنده نباید مانعی برای بیان دستاوردها باشد

رئیس دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد کرج گفت: وجود نقد جدی و سازنده به برخی از عملکردها، نباید مانعی برای بیان افتخارات و دستاوردهای ارزشمند در کشور باشد.
کد خبر : 407675
پرسش و پاسخ دانشکده فنی و مکاترونیک (3).jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرج، محمدحسن برهانی‌فر ظهر امروز با حضور در جمع کارکنان و مدیران گروه‌های آموزشی دانشکده‌های فنی و مهندسی و مکاترونیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به تحلیل شرایط موجود در جامعه و دانشگاه پرداخت.


وی با بیان بخشی از مشکلات موجود در جامعه و به تبع آن در دانشگاه اظهار کرد: وجود نقد جدی و سازنده به برخی از عملکردها، نباید مانعی برای بیان افتخارات و دستاوردهای ارزشمند در کشور باشد.


پرسش و پاسخ


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج با بیان اینکه نقد سازنده و بیان صحیح مشکلات و مسائل در بسیاری موارد راهگشا خواهد بود، تصریح کرد: با همکاری، همدلی و تعهدی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج وجود دارد، این دانشگاه نیز دوشادوش سایر بخش‌های جامعه از دوره گذر از سختی‌ها و مشکلات عبور خواهد کرد.


برهانی‌فر به ارائه برخی طرح‌های پیشنهادی برای اداره بهینه امور اداری و آموزشی و مدیریت نیروها اشاره کرد و با مقایسه واحد کرج با برخی از دانشگاه‌های کشور تأکید کرد: به توفیق الهی برنامه‌هایی در حال بررسی است که با اجرای آن نیاز به کار فیزیکی کارمند کاسته شود تا بازنشستگی تعدادی از کارکنان موجب کندی روند کارها نشود.


در ادامه مصطفی مبلغی معاون توسعه مدیریت و منابع واحد کرج نیز توضیحاتی را درباره تخصیص منابع مالی و انسانی و اجرای برخی بخشنامه‌ها و تصمیمات اتخاذی در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارائه کرد.


در این نشست کارکنان و مدیران گروه‌های آموزشی دانشکده‌ها مشکلات و مسائل خود را با رئیس و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج مطرح و راهکارهای مربوط را دریافت کردند.


پرسش و پاسخ


در این نشست که در ادامه سلسله نشست‌ها و بازدیدهای دوره‌ای و مستمر مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج از بخش‌ها و دانشکده‌های مختلف این دانشگاه صورت گرفت؛ معاون توسعه مدیریت و منابع، رؤسای دانشکده‌های فنی و مهندسی و مکاترونیک و مدیر روابط عمومی واحد کرج نیز حضور داشتند.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
همکار
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۶
۰
نتیجه این جلسه چه شد؟ مدیریت باید پاسخگو باشد نه آنکه مشکلات را به سازمان مرکزی حواله دهد این یعنی فرار رو به جلو
هلدینگ شایسته