دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مرداد 1398 - 15:38
بخشنده:

50 کیلوگرم حشیش در تهران کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف 50 کیلوگرم حشیش در شرق تهران خبر داد.
کد خبر : 407665

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط‌عمومی پلیس فاتب، محمد بخشنده درباره کشفیات جدید مواد مخدر در پایتخت گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی مأموران پایگاه پنچم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، مشخص شد که فردی در محله پیروزی ضمن نگهداری مواد مخدر اقدام به توزیع آن می‌کند که این مسئله به تجمع معتادان و نارضایتی شهروندان ختم شده است.


وی تصریح کرد: نتیجه تحقیقات در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و به‌دنبال آن دستور بازداشت متهم و بازرسی از مخفیگاه وی صادر شد که پس از چند شبانه‌روز تحقیقات و پیگیری‌های مستمر، مخفیگاه این متهم شناسایی و در یک عملیات ضربتی هنگام ورود به آنجا دستگیر شد.


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت افزود: متهم به پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت منتقل و تحت بازجویی قرار گرفت، اما منکر اتهامات وارده شد و اعلام کرد که هیچ‌گونه فعالیتی در امر توزیع مواد مخدر ندارد، اما زمانی که در بازرسی از مخفیگاهش ۵۰ کیلوگرم حشیش در بسته‌بندی‌های مختلف کشف شد به ناچار لب به اعتراف گشود و به جرم خود اعتراف کرد.


بخشنده اظهار کرد: با اعتراف متهم به جرمش، پرونده تکمیل و برای رسیدگی بیشتر به دادسرا منتقل شد و تلاش برای شناسایی همدستان احتمالی وی همچنان ادامه دارد.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته