دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مهر 1394 - 12:48

سرپرست واحد بابل: دانشگاه آزاد اسلامی به‌دور از هرگونه جوسازی مدافع طالبان علم و دانش است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به دور از هرگونه جوسازی مدافع طالبان علم و دانش است، علم همانند شمعی می‌درخشد، امروز دنیا به سوی علم در حال حرکت است و هر کسی عالم باشد هرجا برود همانند نور است و از نور او همه استفاده خواهند کرد.
کد خبر : 40761

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام دکتر حسن قلی‌پور در مراسم آغاز سال تحصیلی مدارس سما بابل افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به لطف پروردگار امکانات خوبی در حوزه مدارس سما در سطح کشور به‌ویژه در واحد بابل فراهم کرد، مرکز سما بابل در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان کارنامه درخشانی از خودش به جا گذاشته که امیدواریم در آینده با همکاری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بابل بتوانیم خدمات خوبی به نونهالان و نوجوانان این منطقه ارائه دهیم.


قلی پور: شما معلمان و مربیان عزیز اگر یک دانش‌آموز را خوب پرورش دهید و عالم شوند به منزله این است که تمام انسانها را زنده کرده‌اید، اگر خدای نکرده زندگی یکی را تباه کنید مانند این است که همه انسانها را کشته‌اید

قلی پور انجمن اولیا و مربیان مدارس را متولیان اصلی دانش‌آموزان دانست و افزود: ارتقاء علمی، تربیتی، فرهنگی و رشد، تعالی و شکوفایی دانش‌آموزان بستگی به همکاری، اتحاد و همفکری فی مابین دارد.


سرپرست واحد بابل خطاب به دانش‌آموزان بیان کرد: علم برای شما دانش‌آموزان به‌منزله نور است، علم بیاموزید در آموختن علم هم به خدا متکی باشید هم ایمان به خدا داشته باشید در سایه این دو ارکان پیروز و سربلند خواهید شد.


وی تأکید کرد: معلمان بهترین شغل را در جامعه بشری دارا هستند، خدمت به این بچه‌ها و آینده‌سازان و نوباوگان سعادت دنیا و آخرت را خواهد داشت.


سرپرست واحد بابل خطاب به معلمان اظهار کرد: شما معلمان و مربیان اگر یک دانش‌آموز را خوب پرورش دهید و عالم شوند به منزله این است که تمام انسان‌ها را زنده کرده‌اید، اگر خدای نکرده زندگی یکی را تباه کنید مانند این است که همه انسان‌ها را کشته‌اید.


وی خطاب به اولیای دانش آموزان هم گفت: هرگز ارتباط خود را با مدرسه قطع نکنید همیشه از وضعیت رفتار و کردار دانش‌آموز خودتان سوال کنید شما هم راهنمایی‌هایی که معلمان در مدرسه می‌کنند در منزل کار کنید تا دانش‌آموزش پویا و موفق داشته باشید.


قلی‌پور خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بابل به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مرکز آموزشی و فرهنگی شمال کشور در بالابردن سطح علمی، پژوهشی، فرهنگی و اقتصادی منطقه نقش مؤثر و غیرقابل انکاری داشته است و اکنون با افزایش و ایجاد رشته‌های دکتری و کارشناسی ارشد سعی در ارتقای سطح علمی، فنی، تخصصی و اقتصادی منطقه دارد.


آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما واحد بابل در سال 1374 فعالیت آموزشی، فرهنگی خود را آغاز کرد. این آموزشکده با بیش از 15000 متر فضای آموزشی، فرهنگی و رفاهی 15 رشته تحصیلی و 1200 دانشجو وسه واحد مدارس غیرانتفاعی سما در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان دخترانه و نیز دو واحد مدرسه تحویلی اداره آموزش پرورش بابل در روستای شیرسوار و آردکلا با جذب 650 دانش‌آموز است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته