دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مرداد 1398 - 11:09
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد تأکید کرد:

لزوم تغییر دیدگاه دانشگاهیان به تعامل بیشتر با نهادها و مراکز تحقیقاتی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد گفت: تغییر دیدگاه استادان و دانشجویان در این دانشگاه باید به سمت ایجاد تعامل گسترده‌تر با نهادها و مراکز تحقیقاتی باشد.
کد خبر : 407547
IMG_1270.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از یزد، معصومه طباطبایی صبح امروز در جلسه امضای تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان فنی و حرفه‌ای استان یزد و دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد اظهار کرد: در یزد و همه شهرستان‌های استان، واحدهای دانشگاهی دارای فضاهای آموزشی کارگاهی و آزمایشگاهی و تجهیزاتی هستند که می‌تواند در راستای ارتقای مهارت‌افزایی در خدمت مردم قرار گیرد.


وی با بیان اینکه هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه هم‌افزایی علمی آموزشی و پژوهشی برای مهارت‌افزایی همه اقشار جامعه به‌ویژه دانشجویان است، افزود: تغییر دیدگاه استادان و دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد باید به سمت ایجاد تعامل گسترده‌تر با نهادها و مراکز تحقیقاتی باشد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد تصریح کرد: این تفاهم‌نامه‌ها می‌تواند نقطه آغاز در راستای هم‌افزایی علمی آموزشی و پژوهشی برای مهارت‌افزایی همه اقشار جامعه و بالفعل‌شدن توانایی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد باشد.


محمد اکبرنژاد مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان یزد نیز گفت: آموزش‌های مهارتی در یزد به‌صورت گسترده انجام می‌گیرد؛ اما برای ارتقای سطح آن نیاز به استفاده از توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد است.


به گزارش آنا،‌ تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان فنی و حرفه‌ای استان یزد و دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در راستای بهره‌مندی متداوم و ایجاد همکاری بین مؤسسات آموزشی و پژوهشی استان و مهارت‌افزایی و برنامه‌های مشترک بین سازمان فنی و حرفه‌ای استان یزد منقعد شد.


بر اساس این تفاهم‌نامه دو طرف متعهد شدند در راستای استفاده متقابل توانایی‌های علمی، آموزشی، پژوهشی با برگزاری کارگاه‌های دوره‌ای و اعطای گواهی پایان‌دوره آموزشی از جانب سازمان فنی و حرفه‌ای و واحد یزد زمینه پشتیانی و رشد فعالیت‌های علمی را فراهم کنند.


انتهای پیام/4121/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته