دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مرداد 1398 - 19:57
معاون سیاسی استاندار بوشهر:

انتخابات پرشور موجب دفع تهدید دشمنان می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه انتخابات پرشور موجب دفع تهدید دشمنان می‌شود، گفت: باید تلاش کنیم که انتخابات اسفندماه با حضور حداکثری مردم برگزار شود.
کد خبر : 407497
index.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری بوشهر، مجید خورشیدی در نشست با سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان بوشهر اظهار کرد: همدلی و همراهی بسیار خوبی در بین مسئولان استان بوشهر وجود دارد.


وی وحدت در استان بوشهر را مثال‌زدنی دانست و اضافه کرد: در انتخابات پیش رو نیز همین وحدت و همدلی باعث می‌شود تا انتخابات به بهترین شکل برگزار شود.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: نظارت و اجرای انتخابات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و تلاش می‌شود که با همراهی و همدلی زمینه برگزاری انتخابات در عالی‌ترین شکل انجام شود.


خورشیدی با بیان اینکه باید زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات فراهم شود، ادامه داد: برگزاری انتخابات پرشور با حضور حداکثری مردم زمینه اقتدار و امنیت هرچه بیشتر کشور را فراهم می‌سازد.


وی با بیان اینکه انتخابات پرشور موجب دفع تهدیدات دشمنان می‌شود، تصریح کرد: اسفند ماه امسال انتخابات مهمی را پیش رو داریم و باید تلاش کنیم که انتخابات با حضور حداکثری مردم برگزار شود.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تأکید کرد: بیشترین دلسوزی و دغدغه‌مندی برای کشور این است که حضور مردم در انتخابات را تسهیل کنیم و وظیفه شرعی و قانونی خود را برای برگزاری انتخابات پرشور انجام دهیم.


 انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته