دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آیا رئیس دانشگاه تهران قبل از صدور حکم انفصال از خدمت به مالزی می‌رود؟

آیا رئیس دانشگاه تهران می‌خواهد قبل از اینکه حکم انفصال از خدمت از دیوان عدالت اداری دریافت کند به مالزی برود؟
کد خبر : 407449

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا،‌ بعد از انتشار خبر انفصال از خدمت دو رئیس دانشگاه تربیت مدرس و کاشان در خبرگزاری آنا و بسیاری از رسانه‌های کشور، نام دو رئیس دانشگاه تهران و صنعتی اصفهان نیز در این زمینه به میان آمده است. درپی این اتفاقات امروز در خبری اعلام شد که رئیس دانشگاه تهران قصد دارد به عنوان سفیر به کشور مالزی برود و مجتبی شریعتی نیاسر، معاون سابق آموزشی وزارت علوم جایگزین وی خواهد شد. البته این خبر تاکنون تکذیب شده است.


احکام انفصال از خدمت از سوی دیوان عدالت اداری در ماجرای بورسیه‌ها صادر می‌شود چراکه تعدادی از دانشگاه‌ها به تعهدات خود در زمینه دانشجویان بورسیه عمل نکرده‌اند و این تخلف دانشگاه‌ها از سوی دیوان عدالت اداری در حال بررسی است.


اکنون این جابه‌جایی نیلی احمدآبادی این‌گونه به نظر می‌رسد که دولت قصد دارد قبل از صدور حکم انفصال از خدمت رئیس دانشگاه تهران وی را به مالزی بفرستد. البته نزدیکی نیلی احمدآبادی به دولت برکسی پوشیده نیست چراکه وی در دولت اول حسن روحانی به‌عنوان وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس شورای اسلامی معرفی شد ولی نتوانست از مجلس رأی اعتماد کسب کند.


انتهای پیام/4040/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته