دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مرداد 1398 - 14:23
معاون دانشگاه آزاد اسلامی زرقان:

انقلاب اسلامی مایه سربلندی ایران و ایرانی است

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان انقلاب اسلامی را مایه سربلندی ایران و ایرانی، قدرتمند؛ اما مهربان و باگذشت و حتی مظلوم دانست.
کد خبر : 407408
1W6A0100.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زرقان، حسین کارگر ظهر امروز در کارگاه فرهنگی «فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی، گام دوم انقلاب» با عنایت به بیانیه مهم امام خامنه‌ای در آغاز دهه پنجم انقلاب شکوهمند اسلامی که با حضور کارمندان و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی مایه سربلندی ایران و ایرانی، قدرتمند؛ اما مهربان و باگذشت و حتی مظلوم بوده است.


وی افزود: انقلاب پرشکوه ملت ایران که بزرگ‌ترین و مردمی‌ترین انقلاب عصر جدیداست، تنها انقلابی است که یک چلۀ پرافتخار را بدون خیانت به آرمان‌هایش پشت سرنهاده است.


معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان ادامه داد: مدیریت‌های جهادی الهام‌گرفته از ایمان اسلامی و اعتقاد به اصل «ما می‌توانیم» که امام بزرگوار به همه ما آموخت، ایران را به عزت و پیشرفت در همه عرصه‌ها رساند. ایران به برکت انقلاب، اکنون در جایگاهی متعالی و شایسته ملت ایران در چشم جهانیان و عبورکرده از بسی گردنه‌های دشوار در مسائل اساسی خویش است.


کارگر خاطرنشان کرد: از جمله فرمایش‌های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی؛ علم و پژوهش، معنویت، اخلاق، اقتصاد، عدالت، مبارزه با فساد، استقلال، آزادی، عزت ملی، روابط خارجی، مرزبندی با دشمن و سبک زندگی است.


معاون فرهنگی دانشجویی واحد زرقان در این کارگاه اقدام به تشریح کامل بیانیه مهم امام خامنه‌ای در آغاز دهه پنجم انقلاب شکوهمند اسلامی کرد.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته