دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سری دوم «دوران» در شبکه مستند تولید می‌شود

سری دوم مجموعه برنامه «دوران» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا عباسیان در 52 قسمت 100 دقیقه‌ای در شبکه مستند تولید می‌شود.
کد خبر : 407375

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، محمدرضا عباسیان درباره برنامه دوران اظهار کرد: «دوران» مجموعه‌ای است که در هر قسمت به موضوعات مهمی در عصر حاضر می‌پردازند، موضوعاتی که هم در عرصه بین‌المللی و هم در داخل کشور مورد توجه هستند، از محیط زیست و بحث پزشکی و دارو گرفته تا انرژی‌های نوین، امنیت فضای مجازی و ... .


وی افزود: در هر قسمت از مجموعه «دوران» در استودیو برنامه با یک کارشناس زبده درباره موضوع مشخص شده گفتگو خواهیم کرد، پس از گفتگوی کارشناسی هم یک مستند خارجی مرتبط با موضوع از مستندهای به‌روز و موفق خارجی پخش خواهد شد.


تهیه‌کننده و کارگردان برنامه دوران با بیان اینکه با توجه به استقبال بینندگان از سری نخست این برنامه تصمیم گرفتیم سری دوم آن را تولید کنیم، افزود: سری دوم مجموعه «دوران» بدون توقف از نیمه دوم مهر پس از پایان‌ بخش نخست این برنامه روی آنتن می‌رود و شاهد تغییراتی در آن نخواهیم بود.


عباسیان به پخش قسمت چهل و سوم این مجموعه اشاره کرد و افزود: قسمت جدید «دوران» که امشب ساعت 21 روی آنتن می‌رود، مستند «تاکسی به مقصد تاریکی» پخش می‌شود؛ این مستند به کارگردانی الکس گنبی درباره جنایت جنگی و شکنجه زندانیان توسط سربازان آمریکایی در زندان‌های افغانستان و گوانتانامو ساخته‌ شده است.


وی گفت: در ادامه با فدا حسین مالکی سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در افغانستان درباره «حضور نظامی آمریکا در افغانستان» گفتگو خواهیم کرد.


مجموعه «دوران» در شبکه مستند تولید شده است، این برنامه یکشنبه‌ها ساعت 21 از شبکه مستند پخش می‌شود و بازپخش آن روز بعد ساعت 9 خواهد بود.


انتهای پیام/4072/


انتهای پیام/

برچسب ها: شبکه مستند سیما
ارسال نظر
هلدینگ شایسته