دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مرداد 1398 - 11:47
آنا بررسی می‌کند؛

پشت پرده استعفای معاون فرهنگی باشگاه استقلال چیست؟ / حکمی که تنها 4 روز دوام آورد!

دلیل استعفای وحید ایمانی از معاونت باشگاه استقلال مشخص شد.
کد خبر : 407340
وحید+ایمانی.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، چهار روز پیش بود که امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال وحید ایمانی را به‌عنوان معاون فرهنگی و امور رسانه‌ای این باشگاه انتخاب کرد. البته این انتخاب با حواشی زیادی همراه بود چراکه در سربرگ نامه‌ای که حکم ایمانی در آن زده‌شده بود تاریخ 21 خرداد 98 وجود داشت و مشخص شد این حکم 43 روز زودتر آماده شده اما تاریخ مذکور رسانه‌ای نشده بود!


حکم وحید ایمانی در استقلال


ایمانی که پیش از این سابقه اجرای برنامه تلویزیونی در رسانه ملی را داشت، پس از انتصاب به‌عنوان معاون فرهنگی باشگاه استقلال و امور رسانه‌ای این باشگاه، با هجمه‌های زیادی مواجه شد چراکه بسیاری معتقد بودند او سابقه کار در حوزه ورزش را ندارد و نمی‌تواند در باشگاه استقلال مفید فایده باشد.


این ادعا در حالی است که برخی کارشناسان ورزشی معتقدند فردی که به عنوان معاون فرهنگی و امور رسانه‌ای یک باشگاه ورزشی منصوب می‌شود، نباید الزاماً با لباس ورزشی عکس یادگاری داشته باشد و دارا بودن روابط رسانه‌ای و روابط عمومی باید مدنظر قرار گیرد.


در حالی منتقدان انتصاب ایمانی معتقد بودند او از مسیر غیرورزشی و سیاسی به این منصب رسیده که معاون سه روزه فرهنگی باشگاه استقلال در متن استعفایش، از فشارهای وارده دولتی به مدیرعامل این باشگاه مبنی بر برکناری‌اش خبر می‌دهد!


وحید ایمانی


ایمانی در متن استعفایش خطاب به مدیرعامل باشگاه استقلال آورده است: «بنا به درخواست حضرتعالی که یقیناً این امر از سوی مجموعه دولت به شما تحمیل شده، استعفای خود از معاونت فرهنگی و امور رسانه‌ای باشگاه استقلال را تقدیم می‌کنم.»


در پایان کسانی که مدعی بودند حضور یک مجری سیما و کارشناس رسانه در رأس امور فرهنگی و رسانه‌ای باشگاه پرطرفدار استقلال از مسیر لابی دولتی صورت گرفته، اکنون که با فشارهای همین دولت مجبور به استعفا شده است، چه پاسخی دارند؟


پس از استعفای علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال، وحید ایمانی دومین معاون امیرحسین فتحی است که از سمت خود استعفا می‌کند.


انتهای پیام/4048/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته