دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مهر 1394 - 12:15

سرپرست واحد گرمسار: پیشرفت کشورها از رشد علمی سرچشمه می‌گیرد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در جلسه هیات رئیسه این واحد با بیان اینکه پیشرفت کشورها از رشد علمی سرچشمه می‌گیرد، گفت: رشد نیروی انسانی و پیشرفت به لحاظ فرهنگی و علمی باید در شأن جمهوری اسلامی ایران باشد.
کد خبر : 40727

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر طاهره میرساردو با تبریک هفته دفاع مقدس، رشادت‌های رزمندگان اسلام، جانبازان، روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری رزمندگان را از برکات و پیامدهای مثبت دفاع مقدس برشمرد و افزود: وحدت، همبستگی، همدلی و امنیت کنونی جمهوری اسلامی ایران حاصل رشادت‌های رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس و برکت خون شهدای گرانقدر است.


میرساردو قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران در منطقه را یادآور شد و اظهار کرد: سرداران مقتدر 8 سال دفاع مقدس، باکری‌ها، همت‌ها و سردارانی همچون سردار سلیمانی با جانفشانی و شجاعت لرزه بر اندام دشمنان ایجاد کردند و ما قدردان رشادت‌های این سرداران و شهدای 8 سال دفاع مقدس خواهیم بود.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار افزود: همه در قبال شهدا مسئولیم و سنگر علمی، فرهنگی و آموزشی‌ای را که در اختیار ما گذاشته شده است باید حفظ کنیم و ضمن حفظ کرامت همه دانشگاهیان، از لحاظ فرهنگی هم الگوی خوبی برای دانشجوهای عزیز باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته