دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مرداد 1398 - 06:30

ترکیب منتخب برترین فوتبالیست‌های دنیا در سال 2030+عکس

ترکیب منتخب از بازیکنان جوان دنیای فوتبال که در سال 2030 تبدیل به بازیکنان با تجربه‌ای می‌شوند؛ منتشر شده است.
کد خبر : 407227
Man-Utd-news-Featuring-Herrera-Mourinho-Sancho-and-Mbappe-763687.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا کیلیان ام‌باپه مهاجم 20 ساله پاریسن‌ژرمن که در تاکنون تعداد گل‌های زیادی را به ثمر رسانده است؛ تا سال 2030 تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین فوتبالیست‌های دنیا خواهد شد.  


این پدیده فرانسوی که سابقه بازی در تیم موناکو را در کارنامه خود دارد و همراه تیم ملی کشورش، جام‌جهانی را فتح کرد؛ 46 گل برای پاریسی‌ها در یک فصل و نیم حضورش در این تیم به ثمر رسانده؛ هم‌چنین در 33 مسابقه برای خروس‌ها، 13 گل ملی را نیز وارد دروازه حریفان فرانسه کرده است. 


جیدون سانچو مهاجم 19 ساله دورتموند نیز یکی از امیدهای دنیا فوتبال به حساب می‌آید؛ این مهاجم انگلیسی دو فصل خوب را با پیراهن زنبورها سپری کرد و  به احتمال زیاد سال‌های آینده به یکی از تیم‌های بزرگ‌تر می‌پیوندد.  


ژائو فیلیکس ستاره سابق بنفیکا که همین تابستان با قیمت 126 میلیون یورو راهی اتلتیکو‌مادرید شد نیز در ترکیب منتخب بازیکنانی که تا 10 سال آینده، در بین برترین فوتبالیست‌های دنیا خواهند بود؛ قرار دارد.  


نکته جالب توجه حضور خرید ژاپنی و جدید رئال‌مادرید در این لیست است؛ تاکفوسا کوبو 18 ساله که در سال گذشته سه بار پیراهن سامورایی‌ها را به تن کرد؛ یکی از پدیده‌های فوتبال این کشور است که در نقل‌و‌انتقالات تابستانی  از تیم توکیو به جمع کهکشانی‌ها پیوست؛ این بازیکن از سال 2011 تا 2015 سابقه حضور در آکادمی باشگاه بارسلونا را نیز در کارنامه خود دارد.


ماتیاس دی‌لیخت خرید تازه یوونتوس و الکساندر آرنولد گران‌ترین مدافع راست فوتبال دنیا نیز در ترکیب منتخب بازیکنان آینده‌دار حضور دارند.


در تصویر زیر لیست 11 بازیکن برتر دنیا در سال 2030 را مشاهده می‌کنید:



انتهای پیام/4127/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته