دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مرداد 1398 - 17:03
معاون دادستان استان ایلام:

دستگاه قضا با هرگونه سوءاستفاده از بیت‌المال و تصرف اراضی برخورد می‌کند

معاون دادستان استان ایلام بر استعلام از راه و شهرسازی این استان در هرگونه نقل و انتقال املاك تأكید كرد و گفت: دستگاه قضا با هرگونه سوءاستفاده از بیت‌المال و تصرف اراضی برخورد خواهد كرد.
کد خبر : 407221

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام، كلاس آموزشی قضائی برای كاركنان یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسكن اداره كل راه و شهرسازی استان ایلام برگزار شد.


معاون دادستان استان ایلام كه به عنوان مدرس در این كلاس آموزشی حضور داشت بر استعلام از راه و شهرسازی استان در هرگونه نقل و انتقال املاك تأكید كرد و گفت: دستگاه قضا با هرگونه سوءاستفاده از بیت‌المال و تصرف اراضی برخورد خواهد كرد و به دارندگان ماشین‌آلات خاكبرداری و حمل و نقل توصیه كرد كه هرگز در زمین‌های ملی و دولتی برای اشخاص متصرف اقدام به خاكبرداری و حمل مصالح نكنند؛ چراكه منجر به توقیف خودروهای مربوط خواهد شد.


حشمت‌الله شهبازی اقدامات یگان حفاظت از راه و شهرسازی استان را در حفظ بیت‌المال قابل ستایش دانست و از این یگان خواست تا بیش از پیش با هماهنگی دستگاه قضا و نیروی انتظامی با حفظ حقوق شهروندی و رعایت قوانین در راستای حفاظت از اراضی ملی و دولتی اقدام و با هرگونه تصرف در این زمینه برخورد کند.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته