دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مرداد 1398 - 14:46
آذری در گفتگو با آنا:

انتظاری از منصوریان ندارم/ حذف الاتحاد کار خارق‌العاده‌ای است

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: به خاطر مشکلات مالی از منصوریان و شاگردانش توقعی ندارم.
کد خبر : 407123
منصوریان سعید آذری.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن تنها نماینده ایران در مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیاست که باید به مصاف تیم الاتحاد عربستان برود. نماینده سبزپوش فوتبال ایران در حالی در رقابت‌های آسیایی شرکت خواهد کرد که رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با تأخیر آغاز می‌شود و این تیم هیچ مسابقه رسمی‌ای برای مصاف با نماینده عربستان برگزار نکرده است.


سعید آذری در خصوص شرایط تیم ذوب‌آهن برای حضور در رقابت‌های فصل جدید، به خبرنگار ورزشی آنا گفت: نباید هیچ انتظاری از علیرضا منصوریان و تیمش در رقابت‌های آسیایی و داخلی داشته باشیم. شرایط رقابت‌های این فصل با فصل گذشته کاملاً متفاوت است. بودجه کافی در اختیار تیم نیست و وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال به ذوب‌آهن کمکی نکرده‌اند. این در حالی است که نماینده عربستان حامیان مالی مناسبی داشته است.


وی یادآور شد: شرکت سهامی ذوب‌آهن تنها 25 میلیارد تومان در اختیار ما قرار داده است تا بتوانیم هزینه‌های باشگاه را پرداخت کنیم. چنین اتفاقی به نظرم غیرممکن است چراکه ما باید با بازیکنان و مربی تیم تسویه‌حساب کنیم، حقوق 133 کارمند باشگاه را پرداخت کنیم، 12 تیم دیگر داریم که هزینه‌های جداگانه‌ای دارند، در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند و هزینه‌های تعمیرات مجموعه‌های ورزشی را که در اختیار داریم پرداخت کنیم، همین الان این 25 میلیارد تمام شده است.


مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: ما باید در چنین شرایطی به مصاف تیم‌هایی برویم که بودجه‌هایی بالای 100 میلیارد تومان دارند و این جنگ نابرابری است. از عزیزان تقاضا دارم تا بودجه باشگاه را افزایش دهند. در غیر این صورت هیچ انتظاری از تیم ذوب‌آهن نداشته باشند؛ چراکه در سرمایه‌گذاری‌هایی که در باشگاه‌های معتبر فوتبال جهان انجام می‌شود، به‌عنوان‌مثال 50 میلیارد تومان هزینه می‌شود و در پایان سال درآمد 70 میلیارد تومانی نصیب باشگاه می‌شود که معقول است.


وی در خصوص جذب بازیکنان جدید اظهار کرد: ما دو بازیکن جدید خارجی گرفتیم که با آنالیزهای دقیق کادر فنی تیم فوتبال جذب شده‌اند. سه بازیکن از ما جدا شده‌اند و به‌جای آن‌ها سه بازیکن سرباز تیم نیز از تراکتور بازگشته‌اند. یک بازیکن سرباز هم از فجرسپاسی بازگشته است. با توجه به فلسفه‌ای که باشگاه دارد، بازیکنانی آمدند که بتوانند به تیم کمک کنند. بازیکن خوبی به نام اوساگونا نیز داشتیم که درخواست 500 هزار دلاری داشت و امکان حفظ این بازیکن وجود نداشت.


آذری درباره انتظاراتی که از سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن دارد، تصریح کرد: من انتظاراتی که از علیرضا منصوریان و تیمش دارم کاملاً منطقی است و به خاطر مشکلات مالی از او و شاگردانش توقعی ندارم. تنها خواسته من این است که اعضای تیم فوتبال با نهایت شهامت مبارزه کنند و اگر الاتحاد را حذف کنند کار خارق‌العاده‌ای انجام داده‌اند.


انتهای پیام/4051/4048/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته