دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مرداد 1398 - 12:43
فولادگر در گفتگو با آنا:

واگذاری سهام‌ ایران‌خودرو و سایپا باید در درون دولت برطرف شود

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید مجلس شورای اسلامی گفت: واگذاری سهام‌های ماشین‌سازی ایران خودرو و سایپا در بستر سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی قابل حل ابوده و نیازی به رأی شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا ندارد.
کد خبر : 407122

حمیدرضا فولادگر در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا،‌ با اشاره به اینکه دولت باید بتواند مسائل را در درون خود حل و فصل کند، تأکید کرد: بحث واگذاری سهام‌های زیرمجموعه برخی هلدینگ‌ها و یا واگذاری سهام‌های ماشین‌سازی ایران خودرو و سایپا در بستر سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی قابل حل است و نیازی به رأی شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا ندارد!


وی با اشاره به اینکه مسئولان دولتی در عالی‌ترین سطح مسائلی را مطرح می‌کنند که قابل قبول نیست، افزود: شورای عالی هماهنگی اقتصادی برای تصمیم‌های خاص در شرایط تحریم تشکیل شده تا در مورد برخی مسائل تصمیم‌های مصلحت‌اندیشی شود، اما بسیاری از مسائل در خود دولت حل شدنی است و نیازی به رأی شورا ندارد.


رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و اجرای سیاست‌های اصل 44 مجلس تأکید کرد: دولت موانع کار را مشخصاً بگوید، اگر موانع در دستگاه‌های اجرایی هستند که باید خودشان آن را برطرف کنند، اگر هم مشکلات قانونی وجود دارد در لایحه‌ای با مجلس مطرح کنند تا رفع مانع شود.


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: منابعی از کشور در دولت محبوس است که  باید آزاد شود، حال دولت در این مسیر اگر مانعی د ارد لایحه بیاورد تا مجلس به آن ورود پیدا کند.


انتهای پیام/4034/4082/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته