دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مهر 1394 - 10:18
پیرمؤذن در گفت‌وگو با آنا خبر داد

بررسی حادثه منا در جلسه امروز فراکسیون رهروان ولایت/ برجام در قالب طرح دوفوریتی در صحن مجلس بررسی می‌شود

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان مجلس، درباره نحوه بررسی برجام در مجلس گفت: طرح دوفوریتی برجام با هماهنگی رئیس مجلس و شورای عالی امنیت ملی تدوین شده است.
کد خبر : 40708

کمال‌الدین پیرمؤذن در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره جلسه صبح امروز -یکشنبه 5 مهر- شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت، گفت: در جلسه امروز فراکسیون درباره حادثه منا و جان باختن جمع زیادی از مسلمانان جهان و زائران ایرانی و همچنین نحوه بررسی برنامه جامع اقدام مشترک -برجام- در صحن علنی مجلس، بحث شد.


نماینده مردم اردبیل در مجلس، ادامه داد: اعضای فراکسیون در بررسی حادثه منا، مقرر کردند با کیاست و ظرافت مسئولان ایرانی، موضوع مفقودان و مجروحان حادثه منا از طریق سازمان کنفرانس اسلامی و وزارت امور خارجه مورد پیگیری قرار گیرد.


وی با بیان اینکه «قرار است برجام در قالب یک طرح دو فوریتی در مجلس بررسی شود»، اظهار کرد: با هماهنگی رئیس مجلس و شورای عالی امنیت ملی، طرحی به‌منظور حسن اجرای برجام در حال تهیه است که در صورت تصویب آن، ضمن حمایت از اقتدار نظام، دست دولت برای اجرای برجام باز گذاشته می‌شود و این طرح مانع کارشکنی احتمالی غربی‌ها در آینده خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته