دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

ناصر فرشباف: تراکتورسازی تیم سرباز محور است/ تصمیمات باشگاه در تهران گرفته می‌شود

کاپیتان سابق تراکتورسازی گفت: وقتی مدیر عامل و اعضای هیات مدیره باشگاه از تهران انتخاب می شوند نباید از راه رفتن بازیکنان سرباز در زمین تعجب کنیم.
کد خبر : 40702

ناصر فرشباف ضمن بیان این مطلب به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «تراکتور مهره های خیلی خوبی دارد که داشتن آنها، آرزوی هر تیمی است. روی نیمکت تراکتور هم بازیکنان خوبی نشسته‌اند که این موضوع دست مربی را باز گذاشته است. از این رو معتقدم تراکتور مشکل بازیکن ندارد و نمی توان عدم نتیجه گیری تیم در مسابقات لیگ را به بازیکنان این تیم ربط دارد. معتقدم تراکتور به دو دلیل عمده تا اینجای کار نتوانسته انتظارات را برآورده کند. مشکل اول به مسائل فنی بر می‌گردد و مشکل دوم مربوط به مسائل مدیریتی است.»


کاپیتان سابق تیم تراکتور ادامه داد: «از نظر فنی، دست تونی اولیویرا با اینکه مربی بزرگی است برای سایر مربیان رو شده‌ است و این در حالی است که ما تغییر تاکتیکی چندانی را در بازی‌ها شاهد نیستم و تراکتور همواره بازی یکنواختی را انجام می‌دهد. در خصوص مشکل دوم هم باید بگویم با اینکه عباسی مدیر مقتدر و با برنامه ای است اما ایشان بومی تبریزی نیست به همین دلیل به طور مرتب در حال رفت و آمد است که این موضوع به معضل بزرگ برای باشگاه تراکتور سازی تبدیل شده است. سوال من از مدیر عامل تراکتورسازی این است که وی چقدر در تمرینات حضور دارد و از نزدیک با بازیکنان و سبک تمرینات آنها آشنایی دارد؟ عباسی با اینکه مدیر خوبی است اما چون پروازی است چندان به تیم اشراف ندارد.»


فرشباف‌ افزود: «عباسی به رغم اینکه امسال تیم پر مهره‌ای را بسته است اما نتوانست تیم کاملی را جمع جور کند. تیم در خط میانی و حمله مشکل دارد. تراکتورسازی امسال تیم سرباز محور است و این بازیکنان چندان رغبتی برای بازی کردن از جان و دل را نشان نمی دهد و این بزرگترین مشکل تراکتور است. وقتی تیمی بازیکن سربازی را جذب کند این بازیکنان نیاز به مدیریت دارند، اینکه این بازیکنان امروز بازی کنند و فردا کارت پایان خدمت بگیرند و بروند چندان شایسته نیست. از نظر من مدیریت چنین تیمی که بدنه آن را بازیکنان سرباز تشکیل می‌دهند کار سختی است چرا که این بازیکن با جان و دل برای تیم بازی نمی‌کنند. بازیکنان سرباز انگیزه لازم را ندارند و این موضوع کاملا مشهود است، تراکتور فجر شهید سپاسی نیست که بدنه آن را بازیکنان سرباز تشکیل دهد و کسی از آن انتظاری نداشته باشد، باید فکری به حال این موضوع کرد.»


مربی سابق تیم گسترش فولاد تبریز گفت: «تراکتور یک مهاجم شش دانگ و گلزن نیاز دارند، حمزه یونس قابل قیاس با ادینهو نیست و در چند بازی که برای تراکتور انجام داده‌ است مشخص شد وی نمی تواند مشکلات خط حمله تراکتور را حل کند.»


پیشکسوت فوتبال تبریز در پایان گفت: «برای اینکه تراکتور به روزهای اوج خود باز گردد اعتقاد دارم عباسی خیلی زود یک قائم مقام خوب و فنی و البته صد در صد بومی را که به شرایط تبریز و فوتبال این شهر آشنا است را به کار بگمارد و این کار باید در اسرع وقت انجام پذیرد تا تراکتور بیش از این از صدر جدول دور نشود. البته تا روزی که مدیر عامل از تهران تعیین شود و از اعضای هیات مدیره از تهران باشند نباید زیاد انتظاری از این باشگاه داشت.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته