دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مرداد 1398 - 16:12
رئیس ستاد انتخابات کشور:

زمینه مشارکت پرشور در انتخابات باید فراهم شود

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: مجریان انتخابات وظیفه دارند زمینه مشارکت پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات اسفند ماه را فراهم کنند.
کد خبر : 407002
636860055080662384_md.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، جمال عرف در جریان دهمین سفر استانی معاونت سیاسی وزارت کشور و در جمع معتمدان، برگزیدگان و نمایندگان گروه‌ها و اقشار مختلف استان آذربایجان غربی، با اشاره به تحریم‌های غیرقانونی و ظالمانه آمریکا علیه کشورمان اظهار کرد: متأسفانه با وجود توافق صورت‌‌گرفته شده، دولت آمریکا این توافق را برهم زد و با تحریم‌های غیرقانونی اقتصاد کشور ما را مورد هدف قرار داد.


وی با تشریح شرایط ویژه کشور ادامه داد: دولت باتوجه به شرایط حاکم در کشور تصمیم‌گیری می‌کند و چون تصمیم به ایستادگی و مقاومت در برابر تحریم‌های زورگویانه و فشارهای ظالمانه، تصمیم کل نظام بوده است، از همه ما اعم از مسئولان و مردم نیز این انتظار می‌رود که در برابر فشارهای ظالمانه دشمنان برای حفاظت از کیان اسلامی تلاش کنیم.


رئیس ستاد انتخابات کشور در ادامه با اشاره به انتخابات اسفند ماه سال جاری گفت: شرایط و حضور مردم در انتخابات بسیار تعیین‌کننده است و حضور و مشارکت مردم در این انتخابات پیام‌های مختلفی برای جهانیان خواهد داشت.


عرف با تأکید بر اهمیت حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی گفت: دشمنان استقلال و تمامیت ارضی کشور را هدف قرار داده‌اند و در انتخابات پیشِ‌رو تمامی کسانی که ایران را دوست دارند باید در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و با تمام وجود از تمامیت ارضی ایران اسلامی دفاع کنند.


وی ادامه داد: مجریان انتخابات نیز وظیفه دارند زمینه مشارکت پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات اسفند ماه را فراهم کنند.


معاون سیاسی وزیر کشور در پایان سخنان خود با تأکید بر افزایش تاب‌آوری ملی در کشور گفت: باید تلاش کنیم تاب‌آوری ملی را افزایش دهیم و اگر قرار است مذاکره‌ای هم انجام شود، این مذاکره نه از روی ضعف و ناتوانی بلکه باید در شرایط مساوی و در عین اقتدار و عزت صورت گیرد.


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته