دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مرداد 1398 - 16:24
ایزدپناه در گفتگو با آنا:

هدف شاهین بوشهر حضور در نیمه بالای جدول است

مدیر تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: هدف این باشگاه در فصل اول صعود به لیگ برتر فوتبال، حضور در جمع تیم‌های نیمه بالای جدول خواهد بود.
کد خبر : 406928
ذذذذذذذذذذذذذذذذذذذ-2.jpg

خداکرم ایزد‌پناه در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا درباره شرایط آماده‌سازی تیم فوتبال شاهین بوشهر برای لیگ برتر فوتبال گفت: شاهین شرایط خوبی دارد؛ دیروز اولین مسابقه در جام شهدا را برگزار کردیم و بعد از پیروزی برابر نیروی زمینی، فردا و در فینال رقابت‌ها، باید به مصاف سایپا برویم.


مدیر تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر ادامه داد: ما ابتدا در اردوی بروجن شرکت کردیم و سپس بازی‌های تدارکاتی‌ای، در قالب مسابقات چهارجانبه شیراز برگزار شد که در فینال و ضربات پنالتی به پارس‌جنوبی‌ جم باختیم؛ البته در مسابقات تدارکاتی کسب نتیجه، در اولویت نیست. سپس برای حضور در تست ایفمارک به تهران آمدیم که با ما تماس گرفته شد و با خبر شدیم که تیم ماشین‌سازی از مسابقات جام شهدا انصراف داده است و ما نیز به احترام و ارج نهادن خون شهدا در  مسابقات شرکت کردیم.


ایزد‌پناه در رابطه با حضور در دیدار فینال جام شهدا عنوان کرد: برای بازی با سایپا هم آماده مسابقه هستیم. نتیجه فوتبال بر اساس قانون نانوشته تعیین می‌شود؛ ما سعی خودمان را خواهیم کرد و هدف برد و باخت نیست؛ تنها می‌خواهیم نقاط ضعف و قوت خودمان را بشناسیم و با آمادگی بهتر راهی مسابقات لیگ برتر شویم.


وی درباره لیست ورودی و خروجی بازیکنان شاهین تصریح کرد: اکثر بازیکنان‌مان را گرفتیم. در حال حاضر سه جای خالی داریم که در مورد آن‌ها هم مذاکراتی را با بازیکنان مد نظرمان انجام داده‌ایم. این بازیکنان سابقه حضور در لیگ برتر را دارند. 


ایزدپناه افزود: ما بازیکنان را طبق لیستی که آقای ویسی دادند و با نظر ایشان جذب کردیم. شناختی که ما از ایشان داریم؛ بیشتر به جوان‌ها میدان می‌دهند و تیم را بر اساس این موضوع بسته است؛ امیدواریم با درایتی که ایشان دارند و با تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان نتیجه مطلوب بگیریم.


مدیر فوتبالی شاهین بوشهر در مورد جذب دروازه‌بان گرجستانی، گفت: آقای ویسی، شخصاً بازی‌های این گلر را در لیگ گرجستان تماشا کرده‌اند و آن‌طور که از شواهد امر پیداست؛ این بازیکن در مرحله پلی‌آف مسابقات اروپایی شرکت کرده است. هم‌چنین تیم ما در خط دفاع نیز به‌دنبال جذب یک بازیکن گرجستانی دیگر است.


ایزدپناه در ارتباط با شرایط ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر و وضعیت استاندارد‌سازی‌اش گفت: این ورزشگاه از دو طریق در حال آماده‌سازی است. یک بخش را استانداری بوشهر و بخش دیگر را اداره اماکن ورزشی استان در حال تأمین هزینه هستند. بهروزیان مدیرکل ورزش استان بوشهر نیز به روند آماده‌سازی این ورزشگاه کمک کرده است؛ همان‌طور که در جریان هستید این ورزشگاه تقریباً سه، چهار سال از اتمام ساختش گذشته است. وضعیت رختکن ورزشگاه در حال  اتمام آماده‌سازی است؛ دوربین و صندلی‌های ورزشگاه نیز در حال آماده‌سازی هستند و فقط بخشی از جاده اطراف ورزشگاه باقی مانده است که در حال حاضر شهرداری بوشهر مراحل آماده‌سازی آن را انجام می‌دهد.


مدیر فوتبال تیم شاهین در پایان در مورد هدف این تیم در مسابقات لیگ نوزدهم عنوان کرد: اگر بخواهیم سوابق باشگاه را در نظر بگیریم؛ ما چند سال پیش از لیگ دو کارمان را شروع کردیم و هدف‌مان در آن زمان صعود به مسابقات لیگ برتر بود. در کنار این هدف اصلی سعی کردیم به تیم‌های پایه بهای زیادی بدهیم تا در آینده بتوانیم از این راه به موفقیت برسیم؛ در حال حاضر تیم‌های نونهالان  و نوجوانان شاهین بوشهر در شرایط خوبی قرار دارند و در دیدار برابر نیروی زمینی نیز یک بازیکن 17 ساله از همین تیم‌های پایه، در تیم بزرگسالان به‌کار گرفته شد. هدف تیم بزرگسالان با سرمربیگری عبدالله ویسی در فصل اول، ماندن در لیگ برتر و حضور در میانه بالای جدول است و هم‌چنین این‌که در فصول آینده، بتوانیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم.


انتهای پیام/4127/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته