دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مرداد 1398 - 11:15
بهمنی در گفتگو با آنا:

جان مردم از فوتبال مهم‌تر است/ لیگ برتر با تأخیر شروع می‌شود

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ گفت: بدون تردید مسابقات لیگ برتر با تأخیر برگزار می‌شود چرا که جان مردم در اولویت است و ورزشگاه‌ها باید مجهز شوند.
کد خبر : 406747
BQ4K1176.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با تأخیر برگزار می‌شود چراکه قرار بود هشت مرداد 98 این بازی‌ها آغاز شود اما هنوز خبری از برگزاری مراسم قرعه‌کشی این رقابت‌ها نیست و این موضوع گویای آن است که لیگ نوزدهم با تأخیر آغاز خواهد شد.


حجت‌الله بهمنی در خصوص اینکه رقابت‌های لیگ برتر چه زمانی آغاز می‌شود به خبرنگار ورزشی آنا گفت: نمی‌توانیم زمانی را برای شروع رقابت‌های لیگ اعلام کنیم چراکه ورزشگاه‌ها گزارش نهایی برای خواسته‌های سازمان لیگ ارائه نکرده‌اند. ورزشگاه‌ها باید تجهیزات کافی نظیر گیت‌های ورودی، شماره‌گذاری صندلی‌ها و نصب دوربین مداربسته را انجام دهند تا نمایندگان سازمان لیگ برای بازدید اقدام کنند و در صورت رعایت تمامی موارد خواسته‌شده، مجوز استفاده از آن ورزشگاه صادر می‌شود.


وی ادامه داد: ورزشگاه‌های آزادی، نصف جهان و فولادشهر اصفهان، امام رضا(ع) مشهد، یادگار امام تبریز و فولاد آرنای اهواز در تلاش شبانه‌روزی هستند تا بتوانند تجهیزات موردنظر را نصب کنند و بلافاصله پس از بازدید نمایندگان سازمان لیگ مجوز استفاده از این ورزشگاه‌ها صادر می‌شود.


مدیر روابط عمومی سازمان لیگ خاطرنشان کرد: تحت هیچ شرایطی رقابت‌های لیگ برتر تا زمان آماده شدن ورزشگاه‌ها برگزار نمی‌شود. در حال حاضر سکوهای ورزشگاه سیرجان ریخته و اگر ما رقابت‌های لیگ را شروع می‌کردیم، بدون تردید شاهد تلفات در این ورزشگاه بودیم. مدیران باشگاه‌ها موظف هستند تضمین‌های لازم را به سازمان لیگ بدهند تا به آن‌ها مجوز برگزاری مسابقه را بدهیم.


وی تأکید کرد: اگر 6 تا هفت ورزشگاه بتوانند به آمادگی مطلوب برسند، احتمالاً رقابت‌های لیگ برتر آغاز می‌شود چراکه سازمان لیگ نمی‌تواند منتظر بماند تا باشگاه‌ها ورزشگاه‌ها را دیرتر از حد انتظار تحویل بدهند. مردم باید از دیدن فوتبال لذت ببرند و جان مردم برای ما در اولویت است. اگر باشگاه‌ها نتوانند ورزشگاه‌های خود را آماده کنند، تا زمان آماده شدن ورزشگاه شهرشان، بازی‌ها در ورزشگاه شهر هم‌جوار بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.


بهمنی یادآور شد: سازمان لیگ مراسم برترین‌های لیگ هجدهم را برگزار نکرده و زمان برگزاری مراسم قرعه‌کشی لیگ نوزدهم نیز مشخص نیست. منتظر تکمیل ورزشگاه‌ها هستیم تا بتوانیم بدون دغدغه نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر را آغاز کنیم و معلوم نیست مسابقات با چند روز تأخیر آغاز شود.


انتهای پیام/4051/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته