دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 بهمن 1393 - 17:12
میرابراهیمی تاکید کرد

اقدام سریع واحدهای دانشگاهی استان گیلان برای رفع اشکالات در پورتال جذب هیأت علمی

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تاکید کرد: واحدهای دانشگاهی استان گیلان برای رفع اشکالات موجود در پورتال جذب هیأت علمی خود در اسرع وقت اقدام کنند.
کد خبر : 4067

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رشت، حجت الاسلام سید علی میرابراهیمی در جلسه شورای آموزشی واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان که با حضور معاونان آموزشی در سالن جلسات واحد رشت برگزار شد، جذب هیأت علمی مورد نیاز واحدها را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: تمام واحدها و مراکز آموزشی در جذب هیأت علمی مورد نیاز تصویب رشته اقدام کنند تا استفاده از مدرسین حق التدریس در واحد های دانشگاهی به حداقل برسد و ان شاءالله شاهد وقتی باشیم که استفاده از این مدرسین به صفر برسد.


وی، ارائه دروس توسط اساتید متخصص را مهم دانست و اظهار کرد: ارائه دروس در واحدها باید به متخصصان این دروس ارائه شده و از وجود اساتید تخصصی جهت دروس ارائه شده استفاده شود . همچنین در ارائه دروس به اساتید حق التدریس دریافت صلاحیت عمومی آنان در کنار دریافت کد تدریس مورد توجه قرار گیرد و توجه به این مسئله بسیار مهم خواهد بود.


میرابراهیمی، ادامه داد: بعضی از رشته ها به واحدهای دانشگاهی اختصاص یافت که باید در این واحد ها شرایط لازم وجود داشته باشد که یکی از مهمترین این شرایط، داشتن اعضای هیأت علمی است که واحدها باید در جذب عضو هیأت علمی مجرب و متخصص بسیار جدی باشند.


معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با تأکید بر رفع کمبود اعضای هیأت علمی واحدها، اظهار کرد: معاونان آموزشی واحد ها و مراکز آموزشی استان گیلان، می توانند برای رفع مشکل کمبود اعضای هیأت علمی مورد نیاز از ظرفیت ها و پتانسیل های دیگر واحدهای همجوار خود حداکثر با فاصله 150 کیلومتر استفاده کنند.


میرابراهیمی با اشاره به وجود اشکالات موجود در پرتال جذب اعضای هیأت علمی واحدهای دانشگاهی استان گیلان، اظهار کرد: واحدهای دانشگاهی استان گیلان برای رفع اشکالات موجود در اسرع وقت اقدام کنند.


در ابتدای این جلسه دکتر حسن کفایتی، معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، گزارش مبسوطی از روند فعالیت های آموزشی این واحد دانشگاهی ارائه داد و در پایان هر یک از اعضای حاضر در جلسه، نظر و پیشنهاد خود را ارائه دادند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته