دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مرداد 1398 - 13:00
یحیوی خبر داد:

ایجاد 3 رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس اعلام کرد: با افزوده‌شدن سه رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد، رشته‌های ارشد این واحد دانشگاهی به 35 رشته افزایش یافت.
کد خبر : 406694
13980417 (84).jpg

مازیار یحیوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در بندرعباس با توجه به افزایش رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس اظهار کرد: فلسفه کلام اسلامی؛ فرآوری محصولات شیلاتی و آموزش ریاضی سه رشته اضافه شده در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه هستند که داوطلبان می‌توانند تا پنجم مردادماه جاری آنها را برای ادامه تحصیل در نیمه سال اول سال تحصیلی 99-98  انتخاب کنند.


وی افزود: داوطلبانی که قبلا  ثبت نام  خود را در سامانه  ثبت کرده‌اند  نیز می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس azmoon.iau.ac.ir با ویرایش اطلاعات قبلی خود اقدام به تغییر رشته انتخابی خود کنند.


رئیس شورای تخصصی آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان افزود: رشته‌های روانشناسی، مهندسی صنایع، مهندسی مکانیک، مدیریت بازرگانی، مدیریت مالی و مدیریت بیمه  نیز در مقطع کارشناسی از جمله رشته‌هایی هستند که به رشته‌های این واحد دانشگاهی در مقطع کارشناسی افزوده شده است.


معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفت: با توجه به فراهم بودن امکانات لازم و زیرساخت‌های کمی و کیفی  یرای همه رشته‌های موجود، کیفیت افزایی از مهم‌ترین برنامه هایست که در این واحد دانشگاهی در حوزه آموزشی دنبال می‌شود.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته