دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مرداد 1398 - 14:28
خطیبی در گفتگو با آنا:

ماشین‌سازی سرعتی و هجومی بازی خواهد کرد

سرمربی تیم ماشین‌سازی گفت: تماشاگران باید از تماشای بازی‌های ما لذت ببرند و هدف ماشین‌سازی ارائه فوتبالی سرعتی و هجومی خواهد بود.
کد خبر : 406650

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز خود را آماده می‌کند تا در رقابت‌های این فصل فوتبال ایران، نمایش قابل قبولی را ارائه کند. رسول خطیبی هدایت این تیم را پذیرفته و می‌خواهد با نماینده سبزپوش فوتبال تبریز نتایج قابل قبولی کسب کند.


رسول خطیبی در خصوص آخرین وضعیت تیم ماشین‌سازی برای حضور در رقابت‌های این فصل فوتبال ایران به خبرنگار ورزشی آنا گفت: مدیریت دو تیم خوب فوتبال تبریز در دو سال اخیر در اختیار بخش خصوصی بوده و محمدرضا زنوزی مالک باشگاه‌های تراکتور و ماشین‌سازی است. ما سعی کرده‌ایم تا جوان‌گرایی را در تیم حفظ کنیم و پشتوانه‌سازی لازم را انجام دهیم.


وی افزود: در ترکیب تیم ماشین‌سازی استفاده از بازیکنان جوان و باتجربه می‌تواند ترکیب مناسبی باشد. بازیکنان خارجی کمی دیر به ما اضافه شدند و نیاز به زمان دارند تا به هماهنگی کامل برسند. هدفمان این است که بتوانیم بازیکنان گمنام و جویای نام را به‌گونه‌ای به میدان بفرستیم که بتوانند برای خود نامی دست‌وپا کرده و بازیکن شناخته‌شده‌ای شوند. ماشین‌سازی توانایی آن را دارد که در میان 10 تیم بالای جدول قرار بگیرد و هدف ما در رقابت‌های این فصل، گرفتن یکی از رتبه‌های اول تا دهم است.


سرمربی ماشین‌سازی در خصوص فلسفه بازی تیمش در رقابت‌های این فصل گفت: من همواره به فوتبال هجومی علاقه داشتم. قبلاً هم ثابت کرده بودم که انجام فوتبال سرعتی و روبه‌جلو در دستور کار شاگردانم خواهد بود. این فصل هم در پروسه تیم‌سازی ماشین‌سازی می‌خواهیم فوتبال هجومی ارائه دهیم تا هواداران از تماشای بازی‌های ما لذت ببرند. البته در این رابطه با چالش‌هایی روبه‌رو هستیم اما بازیکنان تیم می‌توانند خود را به اهدافی که مدنظر داریم، برسانند.


خطیبی درباره بازیکنانی که این فصل جذب ماشین‌سازی شده‌اند و نفراتی که از تیم رفته‌اند، اظهار کرد: سامان نریمان جهان و شاهین ثاقبی را از پیکان خریداری کردیم، علی مصطفایی از چوکای تالش آمده است، بابک مرادی را از فولاد خوزستان گرفتیم، فردین عابدینی از صنعت نفت جذب شده است، دفاع وسط برزیلی به نام ادواردو را خریداری کرده‌ایم که پیش‌ازاین در لیگ کشور مالت بازی می‌کرد، گلر قرقیزستانی را هم داریم که در آستانه ثبت قرارداد با باشگاه است.


وی ادامه داد: بازیکنانی که از ما جدا شده‌اند، رضا خالقی‌فر، محمدرضا مهدی‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی زاهدی و دخسوس هستند.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته