دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مرداد 1398 - 06:00
فتحی در گفتگو با آنا:

تفاهم‌نامه‌ شتاب‌دهنده تریگ آپ با پژوهشگاه علوم ورزشی منعقد شد

مدیر روابط عمومی پژوهشگاه علوم ورزشی از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای در حوزه کارآفرینی ورزشی و سلامت و برگزاری رویدادهای کارآفرینی مشترک بین این پژوهشگاه و شتاب‌دهنده تریگ آپ خبر داد.
کد خبر : 406600
Screenshot_۲۰۱۹۰۷۲۴-۰۰۰۵۱۸_Gallery.jpg

رضا فتحی در گفتگو با خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی و شرکت شتاب‌دهنده تریگ آپ خبر داد و اظهار کرد: این تفاهم‌نامه در راستای ایجاد همکاری‌های مشترک در زمینه توسعه اکوسیستم کارآفرینی فناوری‌های ورزشی و سلامت کشور، توسعه سیاست‌های اقتصاد دانش‌بنیان و حمایت از ایده‌ها و طرح‌های نوآورانه و فناورانه منعقد شده است.


وی هدف از انعقاد این همکاری را هم‌افزایی و همکاری‌های مشترک بیان کرد و گفت: این تفاهم‌نامه توسط علی شریف‌نژاد سرپرست پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی و سید حمیدرضا علوی مدیرعامل شرکت شتاب‌دهنده تریگ آپ به امضا رسید.


مدیر روابط عمومی پژوهشگاه علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری عنوان کرد: سرمایه گذاری‌های مشترک در حوزه کارآفرینی ورزشی و سلامت، برگزاری رویدادهای کارآفرینی مشترک و تعاملات مشترک بین دو سازمان از مفاد اصلی این تفاهم نامه است.


انتهای پیام/4107/۴۰۸۴/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته