دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1398 - 21:15
عطایی:

پتانسیل صعود به دور بعد را داریم

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان کشورمان بعد شکست تیمش برابر ایتالیا گفت: به امید خدا با پیروزی قاطع مقابل بحرین، به مرحله بعد صعود می‌کنیم.
کد خبر : 406591

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بهروز عطایی در خصوص شکست تیم والیبال جوانان ایران مقابل ایتالیا اظهار کرد: پیش‌بینی می‌کردیم که مقابل ایتالیا بازی مشکلی داشته باشیم. بازیکنان ما در دو دست اول، خیلی بد بازی کردند. آن‌ها نتوانستند فضای بازی را کنترل کنند. در دست سوم ترکیب تیم را تغییر دادیم و شرایط بهتر شد و این روند تا دست چهارم ادامه داشت؛ اما یکی، دو اشتباه باعث شد در دست چهارم‌ نتیجه را واگذار کنیم. در بازی‌های آینده سعی می‌کنیم این اشتباهات کمتر شود.


وی در مورد این‌که دلیل تغییر ترکیب در دست سوم چه چیزی بود؛ گفت: ما با ترکیب اولیه نمی‌توانستیم روند بازی را تغییر دهیم و با تغییراتی که داشتیم در دست سوم به پیروزی رسیدیم و حتی می‌توانستیم در دست چهارم هم شکست نخوریم.


سرمربی تیم والیبال جوانان ایران درباره این‌که تیمش چقدر شانس صعود به نیمه‌نهایی را دارد؛ تصریح کرد: مشکلی وجود ندارد و  به امید خدا با پیروزی قاطع مقابل بحرین به مرحله بعد صعود می‌کنیم.


انتهای پیام/4127/


انتهای پیام/

برچسب ها: بهروز عطایی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته