دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1398 - 18:19
غلامپور:

استراماچونی و دستیارانش کاربلد هستند

مربی دروازه‌بان‌های استقلال گفت: استراماچونی و دستیارانش، واقعاً کاربلد هستند و هر کسی وظایف خود را انجام می‌دهد؛ در تمرینات استقلال، برنامه‌ریزی حرف اول را می‌زند.
کد خبر : 406561
22.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی باشگاه استقلال، بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های استقلال درباره شرایط آبی‌پوشان گفت: شرایط تیم بسیار خوب است و تمرینات را به‌ موقع آغاز کردیم و به خوبی ادامه دادیم. تمرینات خوبی را در ایران و ترکیه سپری کردیم و البته نباید فراموش کرد؛ تیم و کادرفنی جدید شده‌اند و به زمان نیاز داریم تا به شکل واقعی خود برسیم.


او در ادامه، درباره تجربه کار کردن با سرمربی جدید استقلال، افزود: استراماچونی و دیگر دستیاران، واقعاً کاربلد هستند و هر کسی وظایف خود را انجام می‌دهد؛ برنامه‌ریزی حرف اول را می‌زند و همه چیز بر اساس برنامه پیش می‌رود.


مربی دروازه‌بان‌های استقلال درباره شرایط گلرهای تیم، عنوان کرد: دروازه‌بان‌های ما شرایط خوبی دارند و خوب تمرین کردند. بدنسازی خوبی انجام دادند و طبق برنامه پیش می‌رویم. حسینی دروازه‌بان خوب و ملی‌پوش ما کاملاً آماده است و شرایط خوبی دارد؛ امیدوارم سال خوبی داشته باشیم و به اهدافی که ترسیم کردیم؛ دست پیدا کنیم.


غلامپور در ادامه با اشاره به اهمیت حل شدن پرونده پروپیچ، بیان کرد: واقعاً کادر مدیریتی زحمت کشیدند. فشار زیادی روی تیم و باشگاه بود و هواداران نگران بودند. باشگاه با یک ظرافت و مدیریت خاص این چالش را رد کرد و گرنه کار سخت می‌شد و مطمئناً نمی‌توانستیم لیگ را ادامه بدهیم. خدا کمک کرد و کادر مدیریت باشگاه با درایت کار خود را انجام دادند و پرونده بزرگی را بستند.


او در پایان صحبت‌های خود تصریح کرد: تمام تلاش و زحمت‌های خود را برای هواداران انجام می‌دهیم. هیچ مربی‌ای نمی‌گوید تیم من قهرمان می‌شود و هیچ‌کس نمی‌تواند وعده بدهد؛ تکلیف لیگ هفته آخر مشخص می‌شود. فصل گذشته شاید اگر اشتباهات داوری نبود؛ شرایط برای استقلال تغییر می‌کرد اما ما از هفته اول برای خوشحالی هواداران و با انگیزه فراوان به میدان می‌رویم تا بهترین نتایج را کسب کنیم.


انتهای پیام/4127/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته