دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1398 - 16:52
رحیمی‌نیا:

40 روستای زنجان در ماه‌های تبلیغی میزبان 15 سفیر انفال است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان از اعزام 15 سفیر انفال در سال جاری به 40 روستای این استان در ماه‌های تبلیغی (محرم و صفر) خبر داد.
کد خبر : 406494

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان؛ حجت‌الاسلام  علی اصغر رحیمی‌نیا با بیان اینکه در ماه‌های تبلیغی( محرم و صفر) امسال 15 سفیر انفال در 40 روستا کار خود را آغاز خواهند کرد، گفت: اکنون 20 روحانی مبلغ آموزش‌دیده در استان وجود دارد.


وی اظهار کرد: طرح سفیران انفال از سال 93 در استان زنجان کلید خورد و در چند سال اخیر به استان‌های دیگر نیز تسری یافت.


مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان افزود: اکنون ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری تمام استان‌های کشور موظف به اجرای این طرح هستند.


رحیمی‌نیا یادآور شد: در این طرح از ظرفیت علمای دینی برای ورود به موضوعات فرهنگی منابع طبیعی استفاده می‌کنند.


وی حضور روحانیون را برای رفع مشکلات و مناقشات منابع طبیعی بین روستائیان مؤثر دانست و گفت: تلاش می‌کنیم تا سال جاری از ظرفیت روحانیون مستقر در روستاها نیز استفاده کنیم.


مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان ادامه داد: ترویج فرهنگ حراست و حفاظت از عرصه‌های ملی و منابع طبیعی از عمده وظایف سفیران اعزامی به روستا‌هاست.


این مقام مسئول خاطرنشان کرد: حراست و حفاظت از منابع طبیعی نیاز به عزم همگانی دارد و سفیران انفال نیز می‌کوشند تا در این راستا نقش خود را به خوبی ایفا کنند.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته