دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1398 - 10:59
نایب رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر تهران:

سامانه جامع مدیریت مالی شهرداری تهران هنوز راه‌اندازی نشده است

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: سامانه جامع مدیریت مالی شهرداری تهران که قرار بود تا پایان تیرماه راه‌اندازی شود همچنان راه‌اندازی نشده است.
کد خبر : 406377

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا سیدحسن رسولی در تذکری پیش از دستور جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران به موضوع تبصره ۴۰ بودجه مصوب سال ۹۸ که در چهار بند برای شهرداری تهران تعریف شده پرداخت و اظهار کرد: در راستای بندهای یک و ۲ این تبصره شهرداری تهران مکلف بوده تا دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های اجرایی را ظرف مدت سه‌ماه ارسال کرده و سامانه جامع مدیریت مالی بودجه اجرای حسابرسی تا پایان تیرماه راه‌اندازی کند.


وی با اشاره به اینکه بعد از گذشت یک ماه هنوز آیین‌نامه و شیوه‌نامه اجرایی مورد نیاز تبصره‌های بودجه جهت تصویب شورا نیامده گفت: انتظار داریم شهرداری تهران هر چه سریعتر نسبت به ارسال این آیین‌نامه‌ها اقدام کند.


نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: سامانه جامع مدیریت مالی نیز که قرار بود تا پایان تیرماه راه‌اندازی شود همچنان راه‌اندازی نشده که ما منتظر انجام این اقدام از سوی شهرداری تهران هستیم.


این عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان این‌که بر اساس قانون بودجه سال ۹۷ شهرداری تهران اجازه داشت تا سقف یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت منتشر کرده و تا ۱۰۰ درصد این منابع را در راستای توسعه حمل و نقل عمومی به ویژه مترو صرف کند، گفت: با توجه به تنگناهای جدی مالی و بانکی که شهرداری با آن مواجه بود تحقق این هدف دچار مشکل شده بود اما باید تلاش‌های زیادی که انجام شد از این حکم قانونی در تاریخ ۳۱ تیرماه ۹۸ استفاده و عملیاتی شد.


وی در پایان تحقق این حکم قانونی را به واسطه کمک رئیس بانک مرکزی و مدیران بانک‌های صنعت و معدن به واسطه قبول عاملیت بانکی انتشار اوراق دانست.


انتهای پیام/۴۱۰۵/


انتهای پیام/

برچسب ها: شورای شهر تهران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته