دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1398 - 09:34
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بابل:

استادان و دانشجویان حقوق سواد حقوقی جامعه را افزایش دهند

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل گفت: وظیفه استادان و دانشجویان رشته حقوق این است که با هم‌فکری و تبادل افکار سواد حقوقی خود و جامعه را افزایش دهند.
کد خبر : 406335
photo_۲۰۱۹-۰۷-۲۳_۱۱-۴۵-۲۶.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بابل، مهدی محمدیان در آیین دانش‌آموختگی دانشجویان رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل ورودی سال 94 اظهار کرد: علم حقوق در همه روابط اجتماعی که با آثار حقوقی ارتباط دارد در مسیر علم حقوق قرار می‌گیرند و بر دو پایه عمومی و خصوصی استوار است.


وی افزود: بین رشته‌های علوم انسانی، رشته حقوق یکی از پرطرفدارترین رشته‌ها بوده و دامنه گرایش‌های آن گسترده‌ است. این رشته در همه روابط اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و  اقتصادی جامعه تأثیر دارد.


عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با بیان اینکه وکلا و حقوقدانان شایسته است دفاع از منافع جامعه و شهروندان را بر عهده بگیرند، تصریح کرد: دانشگاه محل تربیت و تولید علم و دانش بوده و وظیفه ما استادان و شما دانشجویان رشته حقوق این است که با هم‌فکری و تبادل افکار سواد حقوقی خود و جامعه را افزایش دهیم.


محمدیان رشته حقوق را یکی از مهم‌ترین رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل معرفی و گفت: تقاضای داوطلبان به دانشگاه و انگیزه بالای دانشجویان رشته حقوق، موجب سرافرازی، افتخار و دلگرمی این واحد دانشگاهی در راستای گسترش کمی و کیفی آن خواهد بود.


مدرس حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل نیز گفت: علمی که همراه با تفکر و تعقل باشد، دارای ارزش و اعتبار بوده و دانشجویان رشته حقوق در قبال جامعه مسئولیت بزرگی بر دوش دارند.


مهدی پوررضا تأکید کرد: مهم‌ترین فلسفه علم و دانش، رعایت اخلاق حرفه‌ای بوده و در این باره نقش شما دانش‌آموختگان در تعالی و پیشبرد اهداف اجتماعی جامعه بسیار حائز اهمیت است.


وی متن سوگندنامه رشته حقوق را قرائت کرد و دانش‌آموختگان در حضور استادان و اولیای خودشان به قرائت سوگندنامه پرداختند.


به گزارش آنا، اجرای نمایش طنز، مسابقه فرهنگی، تجلیل از دانشجویان، برش کیک دانش‌آموختگی، گرفتن عکس یادگاری و اهدای لوح سپاس از دیگر برنامه‌های این جشن دانش‌آموختگی بود.


انتهای پیام/4121/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته