دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مهر 1394 - 16:32
با حکم دبیر کل هیات موسس صورت گرفت

انتصاب رییس هیأت عالی نظارت منطقه 11 دانشگاه آزاد اسلامی

دبیر کل هیأت موسس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالرضا جمال زاده را به سمت رییس هیأت عالی نظارت منطقه 11دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.
کد خبر : 40631

به گزارش خبرنگار آنا از شیراز، علی‌محمد نوریان با صدور حکمی برای جمال زاده ، خطاب به وی آورده است: نظر به سوابق ارزنده جنابعالی در حوزه های مدیریتی و علمی کشور و به استناد مصوبه مورخه 94/2/23هیأت مؤسس و تأیید ریاست محترم هیات، به موجب این حکم جنابعالی به عنوان «رییس هیأت عالی نظارت منطقه 11»دانشگاه آزاد اسلامی شامل استانهای فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد منصوب می شوید.


امید است با اتکال به خداوند منان و بهره گیری از تجارب و تخصص ارزنده شخصی و استفاده از نیروهای معتقد، کاردان، صادق و قانونمند در راستای نظارت بر پیشرفت و ارزیابی همه جانبه واحدهای دانشگاهی استان های مذکور، اهتمام ورزید و در کلیه موارد به ویژه تدوین برنامه های نظارتی هماهنگی های لازم قبلی با اینجانب بعمل آورید.


رجاء واثق دارم که هماهنگی و همسویی متقابل رؤسا و مقامات دانشگاه های آن منطقه و جنابعالی ،با حفظ استقلال وظایف نظارتی،موجبات رشد و تعالی دانشگاه را فراهم خواهد آورد.


از درگاه ذات اقدس احدیت، موفقیت جنابعالی را در پیاده سازی و اجرای این امر خطیر مسئلت دارم.


به گزارش آنا، جمال زاده قبل از این نیز بعنوان نماینده تام الاختیار ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در هیات امنای استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد مشغول به خدمت بوده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: علی محمد نوریان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته