دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 تير 1398 - 18:10
کریمی‌قدوسی:

با اصرار روحانی صلاحیت نجفی توسط وزارت اطلاعات برای شهرداری تهران تأیید شد

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر اطلاعات اعلام کرد که تأیید صلاحیت نجفی برای شهرداری تهران با اصرار روحانی انجام شد.
کد خبر : 406286
IMG08212012.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از خانه ملت، محمد جواد کریمی قدوسی در خصوص جلسه دیروز این فراکسیون با وزیر اطلاعات، گفت: دیروز وزیر اطلاعات در فراکسیون مستقلین ولایی حضور داشتند و سوال بنده از وی این بود که محاکمه پرونده ناشی از نفوذ سرویس‌های موساد در قالب پروژه‌های محیط زیست با محوریت کاووس سیدامامی  اعتراض می‌کنید و چرا باعث کند شدن روند این دادگاه‌ها  می شوید؟ که وی تأیید کرد که نظر کارشناسی دادیم.


وی افزود: صحبت‌های وزیر اطلاعات در این راستا بود که قبول کردند که بنا به عدم پذیرش وزارت اطلاعات، دادگاه متوقف شده است.


عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سوال بعدی‌مان از وزیر اطلاعات این بود که چرا آقای نجفی را برای شهردار شدن تأیید صلاحیت کردید؟ در حالیکه می‌دانستید وی مشکلاتی دارد و پاسخ علوی این بود که حجت قانونی ما فقط رئیس‌‌جمهور است.


قدوسی با اشاره به نظر وزیر اطلاعات، گفت: وزیر اعلام کرد که پرونده‌ها را نزد رئیس‌جمهور برده و در نهایت هر چه وی تکلیف کنند ما آن را انجام می‌دهیم؛ در واقع تأیید کردند که نظر موافقی برای انتخاب آقای نجفی نداشتیم و نظرمان بر رد صلاحیت وی بود و با اصرار رئیس‌جمهور با انتخاب آقای نجفی موافقت کردیم.


وی تصریح کرد: تأکید نمایندگان ولایی در این جلسه این بود که حجت برای شما قانون است نه رئیس‌جمهور، زیرا رئیس‌جمهور خود باید مجری قانون باشد نه مقابل قانون بایستد.


این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ما دیروز پاسخ قانع کننده‌ای از وزیر اطلاعات دریافت نکردیم به همین دلیل این موضوع را به صحن ارجاع دادیم تا به صورت رسمی از وی سوال کنیم.


انتهای پیام/4082/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته