دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1398 - 00:10
عیسی‌زاده در گفتگو با آنا:

درایت اسکوچیچ صنعت نفت را تک رقمی می‌کند

مدیرعامل صنعت نفت آبادان گفت: فصل گذشته رتبه تک رقمی در لیگ برتر کسب کردیم و این فصل با درایت اسکوچیچ برای تکرار این موفقیت تلاش خواهیم کرد.
کد خبر : 406263
13980214000117636925542130564115_61879_PhotoT.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فصل گذشته توانست در میان تیم‌های تک‌رقمی جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار بگیریم. با جدایی پائولو سرجیو باشگاه صنعت نفت، دراگان اسکوچیچ را جانشین او کرد تا با این مربی کروات بتواند فصل موفقی را پشت سر بگذارد.


علی عیسی‌زاده در خصوص شرایط تیم صنعت نفت برای حضور در رقابت‌های این فصل فوتبال ایران به خبرنگار ورزشی آنا گفت: ما دیرتر از دیگر تیم‌ها تمریناتمان را آغاز کردیم. تنها یک روز از اردوی تیم ما می‌گذرد و امیدواریم بتوانیم عقب‌افتادگی را جبران کنیم. برخی تیم‌های دیگر مانند فولاد چهار اردو را پشت سر گذاشتند و دیگر تیم‌ها نیز سه یا دو اردو را برگزار کرده‌اند. ما باید این عقب‌افتادگی را با تمهیداتی که سرمربی تیم در نظر می‌گیرد، جبران کنیم.


وی افزود: وقت کمی برای حضور در رقابت‌های فصل پیش رو داریم ولی دراگان اسکوچیچ سابقه مربیگری در لیگ برتر ایران را در چندین تیم داشته و می‌تواند در این وقت تنگی که داریم کاری کند تا در شرایط مساعدی قرار بگیریم. بازیکنان شایسته‌ای در تیم صنعت نفت حضور دارند و با حمایت هوادارانمان می‌توانیم موفقیت‌های زیادی را کسب کنیم.


مدیرعامل باشگاه صنعت نفت در خصوص آماده شدن ورزشگاه تختی آبادان برای حضور در رقابت‌های این فصل، اظهار کرد: ورزشگاه تختی خصوصی نیست و متعلق به پالایشگاه نفت آبادان است. امیدواریم که مسئولان این پالایشگاه موارد نظر فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را تأمین کنند تا مجوز برگزاری بازی‌های صنعت نفت در ورزشگاه تختی آبادان صادر شود.


وی در خصوص اینکه تأخیر در برگزاری رقابت‌های لیگ برتر به سود صنعت نفت خواهد بود، تصریح کرد: اگر مسابقات لیگ برتر با تأخیر برگزار شود، برای تیم صنعت نفت آبادان بد نیست ولی خیلی هم اتفاق مهمی نخواهد بود.


عیسی‌زاده درباره بازیکنانی که تیم صنعت نفت برای رقابت‌های این فصل جذب کرده و همچنین نفراتی که از این تیم جدا شده‌اند، گفت: ما با بازیکنانی که مدنظر اسکوچیچ سرمربی تیم بودند به توافق رسیدیم. محمد اهل شاخه، عبدالله ناصری، مطلق‌زاده، حنفی و بازیکنانی از لیگ دسته اول را جذب کرده‌ایم که تمامی آن‌ها در اردوی تیم که در تهران در حال برگزاری است، حضور دارند. نفراتی که از ما جدا شدند، شهاب گردان، حامد پاکدل، فردین عابدینی و وفا هخامنش بودند.


وی در خصوص هدفی که صنعت نفت در رقابت‌های این فصل لیگ برتر دنبال می‌کند، بیان کرد: ما فصل گذشته رتبه تک‌رقمی را با پائولو سرجیو در لیگ برتر به دست آوردیم و این فصل تلاش خواهیم کرد تا زیر نظر دراگان اسکوچیچ که به‌خوبی نسبت به شرایط فوتبال ایران شناخت دارد، نتایجی به دست آوریم که در میان تیم‌های بالای جدول قرار بگیریم.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته