دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مهر 1394 - 15:46
همزمان با هفته دفاع مقدس

بلوار واحد گرمسار با نام شهید تهرانی مقدم مزین و از تمثال این شهید رونمایی شد

در مراسمی با حضور فرمانده سپاه ناحیه گرمسار، هیات رئیسه و جمعی از مسئولان و دانشگاهیان، بلوار سایت مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با نام شهید حسن تهرانی مقدم مزین و از تمثال این شهید رونمایی شد.
کد خبر : 40615

به گزارش خبرنگار آنا، همزمان به هفته دفاع مقدس در مراسمی با حضور فرمانده سپاه ناحیه گرمسار، هیات رئیسه و جمعی از مسئولان و دانشگاهیان، بلوار سایت مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با نام شهید حسن تهرانی مقدم مزین و از تمثال این شهید والامقام رونمایی شد.



در این مراسم که دکتر طاهره میرساردو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، هیات رئیسه، استادان، کارکنان، دانشجویان، رئیس و اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان شهرستان گرمسار حضور داشتند، فرمانده سپاه ناحیه گرمسار از تمثال سردار سرلشکر پاسدار شهید حسن تهرانی مقدم، از شهدای علمی کشور رونمایی کرد.


سرهنگ ناظریه با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت شهدای گرانقدر نظام جمهوری اسلامی ایران، شهید تهرانی مقدم را یکی از دانشمندان هسته‌ای کشور و از فرماندهان غیور برشمرد و بر پاسداری و حراست از خون شهدا تاکید کرد.


وی اهمیت دادن سرپرست واحد گرمسار به شهدای گرانقدر و ارزش‌های انقلاب را یادآور شد و از تلاش های صورت گرفته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار تشکر و قدردانی کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته