دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 تير 1398 - 11:11

وزیر صهیونیست: اسرائیل تنها کشور جهان است که با افتخار ایرانی‌ها را می‌کشد!

وزیر همکاری‌های منطقه‌ای رژیم صهیونیستی با افتخار اعلام کرد که اسرائیل تنها کشور جهان است که ایرانی‌ها را می‌کشد.
کد خبر : 406124
1.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از هاآرتص، زاخی هانگبی در گفتگو با رادیوی دولتی «کان» مقارن با اوج گرفتن تنش میان انگلیس و ایران با حالتی افتخارآمیز تصریح کرد: «اسرائیل تنها کشور جهان است که ایرانی‌ها را طی دو سال گذشته کشته است.»


این عضو حزب لیکود با اشاره به حضور ایران و حزب‌الله در سوریه مدعی شد که رژیم صهیونیستی «صدها بار ایرانی‌ها را در سوریه هدف قرار داده که گاهی، خودمان آن را اعلام کرده‌ایم، زمانی ایرانی‌ها آن را پذیرفته‌اند و گاهی هم رسانه‌های خارجی حمله را برملا کرده‌اند.»


وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر پاسخ محتاطانه آمریکا به تنش ایجادشده میان تهران و لندن اذعان کرد که ایران توانایی پاسخ به تنش‌ها را دارد اما واکنش‌های محدودی نشان می‌دهد.


وزیر همکاری‌های منطقه‌ای رژیم صهیونیستی ادامه داد که «اسرائیل در خصوص امنیت ملی خود بسیار تهاجمی عمل می‌کند. ما هنوز ندیده‌ایم که ایران از حضور نظامی در سوریه صرف‌نظر کند و این مبارزه هنوز تمام نشده است.»


هانگبی همچنین جمهوری اسلامی را به ایجاد هرج‌ومرج و اختلال در کشتیرانی آزاد متهم کرد.


ادعای این وزیر رژیم صهیونیستی در حالی است که تل‌آویو پس از توقیف نفت‌کش انگلیسی از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تدابیر جدیدی را برای حمایت از کشتی‌های تجاری و نظامی‌اش از خطر هدف قرار گرفتن اتخاذ کرده است. همچنین یک تیم امنیتی - صهیونیستی به‌تازگی در نشستی اذعان کرد که ایران بازیگر مهمی در آب‌های بین‌المللی و منطقه‌ای چه در خلیج (فارس) و چه در کل خاورمیانه است. در نشست امنیتی مذکور این احتمال که ایران خطری برای کشتی‌های رژیم صهیونیستی در گذرگاه‌های دریای سرخ ایجاد کند، بررسی‌شده است.


انتهای پیام/4106/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
غفار
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۶
۰
اسرائیل،خودت که هیچ تمام کشورای عربی وتمام کشورای غربی هم که جمع بشید هیچ غلطی نمیکنید 40ساله تحریمیم هیچ غلطی نکردید،من بعد هم نمیکنید.چند صباح بیشتر تاآخر داستان نمونده
قالیشویی ادیب