دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 تير 1398 - 11:36
تقیان خبر داد:

تداوم فعالیت گروه جهادی سلامت دانشگاه آزاد اسلامی تا 10 مرداد

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: فعالیت اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان تا 10 مرداد در مناطق سیل‌زده، زلزله‌زده و مناطق محروم ادامه دارد.
کد خبر : 406106
1.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اهواز، علیرضا تقیان صبح امروز در مراسم آغاز اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان اظهار کرد:  با توجه به هوای گرم این روزهای خوزستان و افزایش دمای بالای 50 درجه، گروه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان فعالیت خود را از امروز در این استان آغاز کرد.


وی با بیان اینکه این فعالیت تا 10 مرداد در مناطق سیل‌زده، زلزله‌زده و مناطق محروم ادامه دارد، اضافه کرد: این تیم شامل پزشک، ماما، پرستار، دامپزشک و روان‌شناس است.


معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، تعداد افراد تیم پزشکی را 36 نفر اعلام کرد و توضیح داد: فعالیت این تیم از امروز در سوسنگرد آغاز می‌شود و در هر روز سه تیم پزشکی دو منطقه را  زیر پوشش قرار می‌دهند.


تقیان با بیان اینکه کار خدمت‌رسانی، درمان و ویزیت در سه کانکس مجهز در این مناطق انجام می‌شود، تشریح کرد: این کار خیرخواهانه توسط دانشگاه آزاد اسلامی و با مشارکت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) انجام می‌شود.


وی، افراد زیرپوشش این طرح را در این مدت حداقل 5 هزار نفر اعلام کرد و توضیح داد: فعالیت این تیم پزشکی در هفت روز نخست با تمرکز بر اهواز در شیرین‌شهر و سه روز پایانی با مرکزیت مناطق زلزله زده مسجدسلیمان انجام می‌شود.


تقیان یادآور شد: تیم پزشکی از دانشگاه‌های آزاد خوزستان، کازرون و قم با مشارکت بنیاد احسان در این مناطق کار خدمت‌رسانی را بر عهده دارند.


انتهای پیام/4078/4117/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته