دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مهر 1394 - 15:33

رشته‌های جدید، فرصتی تازه برای علاقه‌مندان به تحصیل در واحد زرقان

 معاون آموزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان از تصویب 5 رشته جدید در مقاطع کاردانی و کارشناسی در این واحد خبر داد.
کد خبر : 40610

محمدرضا مسلمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: رشته حقوق، مدیریت بازرگانی، مهندسی اپتیک و لیزر در مقطع کارشناسی پیوسته، رشته الکترونیک در مقطع کاردانی پیوسته و رشته مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی ناپیوسته در واحد زرقان تصویب و آماده پذیرش دانشجو برای نیم‌سال جدید خواهد بود.


معاون آموزشی دانشگاه آزاد واحد زرقان، تنوع رشته‌های تحصیلی را از نکات برجسته این واحد دانشگاهی ذکر کرد و افزود: نزدیکی این واحد دانشگاهی به دو مرکز پرجمعیت استان، ایمن بودن مسیرهای ارتباطی و کادر هیات علمی مجرب موجب استقبال بسیار مناسب مشتاقان تحصیلات عالیه از این واحد دانشگاهی بوده است.


معاون آموزشی واحد زرقان بیان کرد: ارتقای کیفیت آموزشی و گسترش تحصیلات تکمیلی از اولویت‌های حوزه معاونت آموزشی این واحد دانشگاهی است و در این راستا با فراهم کردن شرایط مناسب تصویب رشته‌های جدید در مقاطع تحصیلات تکمیلی در آینده‌ای بسیار نزدیک پاسخگوی علاقه‌مندان علم و دانش خواهیم بود.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان نزدیکترین واحد دانشگاهی به مرکز استان فارس است که در نیم‌سال جاری پذیرای علاقه‌مندان به تحصیل در مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون در بیش از 30 رشته تحصیلی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته