دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 تير 1398 - 14:00
نظری مطرح کرد:

سطح اطلاعاتی و معلوماتی بالای دانشجویان در دوره آموزشی و تشکیلاتی حیات طیبه

مدیر امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: در دوره آموزشی و تشکیلاتی حیات طیبه سطح اطلاعاتی و معلوماتی دانشجویان بالا بود.
کد خبر : 406062
IMG_1558.JPG

سیدمعین نظری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در همدان درباره کمیت و کیفیت دوره آموزشی و تشکیلاتی حیات طیبه فعالان دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور در  دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان اظهار کرد: با توجه به بازخوردهایی که از دانشجویان و استادان اخذ شده، میزان رضایت و کیفیت برنامه‌های انجام شده بسیار مطلوب بوده است.


وی با بیان اینکه سال گذشته مرحله نخست دوره حیات طیبه برگزار شد، افزود: امسال با توجه به تجربیات گذشته نواقص آن تا حد قابل قبولی کاهش یافته و بدون تردید اگر این دوره‌ها تداوم یابد، می‌تواند به بخش قابل توجهی از اهداف دست یابد.


مدیر دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با تأکید بر اینکه سطح اطلاعاتی و معلوماتی دانشجویان در تراز قابل قبولی قرار داشت، تصریح کرد: جلسات پرسش و پاسخی که برگزار شد نشان داده دانشجویان با چه سطحی از معلومات و آگاهی در این دوره شرکت کردند که از نقاط  قوت حیات طیبه به حساب می‌آید.


نظری با بیان اینکه این دوره‎‌ها ادامه خواهد داشت، ادامه داد: با توجه به سیاست‌های در نظر گرفته شده، این دوره‌ها در استان‌ها و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.


وی از برنامه‌های تفریحی در کنار برنامه‌های معرفتی و آموزشی خبر داد و یادآور شد: بازدید از غار علیصدر، شهر جهانی سفال لالجین، طبیعت‌گردی و موزه آمادای دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان نیز در این دوره انجام شد.


مدیر امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با بیان اینکه موزه آمادای دانشگاه آزاد با استقبال پرشور دانشجویان حاضر در دوره مواجه شد، متذکر شد: یکی از ظرفیت‌های بی بدیل استان همدان را می‌توان موزه آمادای دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان دانست.


انتهای پیام/4078/4117/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته