دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 تير 1398 - 20:47
طلوع‌کیان:

مرحله دوم یک چالش بزرگ برای ما است

مربی تیم ملی والیبال جوانان گفت: ما چندین بار پنجم و ششم جهان شده‌ایم و این هم به‌خاطر سخت‌بودن مرحله دوم است؛ تمام تمرکز خود را گذاشته‌ایم که از این مرحله صعود کنیم.
کد خبر : 406051
BVF1381-800x469.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت فدراسیون والیبال، علیرضا طلوع‌کیان-مربی تیم ملی والیبال جوانان کشورمان در خصوص عملکرد تیم والیبال جوانان ایران در مرحله مقدماتی رقابت‌های والیبال جوانان جهان اظهار کرد: تیم ایران عملکرد خوبی در مرحله مقدماتی داشت و مقابل تونس و چک که قهرمان آفریقا و نایب قهرمان اروپا بودند به پیروزی رسید اما متأسفانه مقابل روسیه که یکی از مدعیان قهرمانی است با اختلافی ناچیز مغلوب شد.


وی ادامه داد: در مرحله دوم هم با سه تیم روبه‌رو خواهیم شد که از سه قاره متفاوت هستند. ایتالیایی‌ها تیم بسیار قدرتمندی دارند. این تیم در چند بازی دوستانه به مصاف تیم روسیه رفت و در همه آن‌ها به پیروزی رسید. آرژانتین هم مثل ایتالیا حریف دشواری برای ما خواهد بود و فکر می کنم؛ دو بازی تاکتیکی در پیش داریم. بحرین که سومین حریف ما خواهد بود از شرایط میزبانی برخوردار است و احتمالاً داور هم هوای این تیم را خواهد داشت. فکر می‌کنم مرحله دوم این رقابت‌ها، یک چالش سخت برای ما باشد.


مربی تیم والیبال جوانان با اشاره به این‌که مرحله دوم، سخت‌ترین مرحله رقابت‌های جوانان جهان است؛ گفت: در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۷ که در کنار تیم حضور داشتیم؛ در مرحله دوم این رقابت‌ها بود که نتوانستیم امتیازات لازم را کسب کنیم و از راهیابی به نیمه‌نهایی بازماندیم. ما چندین بار پنجم و ششم جهان شده‌ایم و این هم به‌خاطر سخت‌بودن مرحله دوم است. تمام تمرکز خود را گذاشته‌ایم که از این مرحله صعود کنیم و یکی از چهار تیم برتر دنیا شویم. سبک سه تیمی که در مرحله دوم با آن‌ها بازی خواهیم کرد؛ با هم متفاوت است. البته ما هم تیم خوبی داریم اما برخی بازیکنانی که دیر به ما اضافه شدند؛ هنوز با سایر بازیکنان به هماهنگی مطلوب نرسیدند.


طلوع‌کیان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در این دوره از رقابت‌های والیبال جوانان جهان، عملکرد قابل قبولی داشته باشیم. ما پروسه بازیکن‌سازی را قبلاً انجام داده‌ایم و الآن زمانی است که باید به دنبال کسب نتیجه باشیم.


انتهای پیام/4127/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته