دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پور‌مردان:

پیگیر حق‌وحقوق کودک آسیب‌دیده از حمله تمساح هستیم

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست سیستان و بلوچستان گفت: اداره حقوقی این اداره کل به جد پیگیر حق‌وحقوق این کودک آسیب‌دیده بوده و پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد.
کد خبر : 406043
24468533.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اداره کل محیط زیست سیستان و بلوچستان، وحید پور‌مردان با اظهار تأسف از حادثه ناگوار حمله تمساح به کودک بلوچ گفت: اداره حقوقی این اداره کل به جد پیگیر حق‌وحقوق این کودک آسیب‌دیده بوده و پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد.


وی افزود: صندوق ملی محیط‌زیست نیز قول مساعدت در این رابطه و احقاق حق حوا رئیسی را داده است.


مدیرکل محیط‌زیست استان سیستان و بلوچستان افزود: این صندوق همه هزینه‌های پزشکی در رابطه با امر درمان دست آسیب‌دیده حوا را متقبل شده است.


پور مردان یادآور شد: سازمان حفاظت محیط‌زیست درصدد است تا قبل از انجام پروسه زمان‌بر و اداری احقاق حق حوا در راستای تأمین خسارت و کمک به امر پرهزینه درمان مبلغی را به این خانواده صبور اهدا کند.


وی خاطرنشان کرد: با عنایت به تماس‌های برخی خیرین باهدف کمک‌رسانی در زمینه‌های مختلف، اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان سیستان و بلوچستان آماده ایجاد پل ارتباط میان آنان و خیرین علاقه‌مند است.


مدیرکل محیط‌زیست استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: به همین منظور با هماهنگی‌های انجام‌شده و به پیشنهاد انجمن دلسوز نذر طبیعت ایران به‌زودی تانکرهای آب برای اهالی این روستا که در پیرامون زیستگاه تمساح استقرار دارند، تهیه و ارسال می‌شود.


انتهای پیام/4117/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته