دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 تير 1398 - 14:12
صافی:

سلیقه در احراز صلاحیت‌های انتخاباتی تأثیری ندارد

رئیس دفتر بازرسی و نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در دزفول گفت: تمام دستورالعمل‌های اعمال‌شده در تأیید صلاحیت‌ها از فیلتر قانون گذرانده می‌شوند و سلیقه‌ در رد یا تأیید دخالت ندارد.
کد خبر : 405939
image_2019_7_21-12_42_19_830_kSo.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دزفول، سید محمدرضا صافی صبح امروز در دیدار با سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول به بیان مسئولیت‌ها و دستورالعمل‌های این شورا پرداخت در فرایند انتخابات مطالب مختلفی بیان كرد و گفت: همه‌ مردم، ادارات و نهادها را به همكاری با این شورا در انتهابات پیش رو دعوت کرد.


وی افزود: تمام دستورالعمل‌های اعمال‌شده در فرایند تأیید صلاحیت‌ها از فیلتر قانون گذرانده می‌شوند و هیچ  صلاحیتی، سلیقه‌ای و یا مصلحتی رد یا تأیید نمی‌شود.


در ادامه علی افروس سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول گفت: در انتخابات پیش رو، این دانشگاه با تمام توان و ظرفیت‌های موجود با شورای نگهبان همكاری می‌کند و نقش استادان، دانشجویان و كاركنان در برگزاری انتخابات مانند گذشته پررنگ‌ خواهد بود.


به گزارش آنا، در پایان اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول به بیان سؤالات خود پرداختند و رئیس دفتر بازرسی و نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در شهرستان دزفول با استناد به مفاد قانونی انتخابات به سؤالات پاسخ داد.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته