دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
غلامی در واکنش به سخنان معاونش:

همکاری وزارت علوم با دانشگاه آزاد اسلامی خوب است

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: همکاری با دانشگاه آزاد بسیار خوب است، با دغدغه دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان یک بخش خصوصی آشنا هستیم سعی می‌کنیم این دغدغه‌ها برطرف شود.
کد خبر : 405919
636968958801501467_md.jpg

منصور غلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا درباره همکاری‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: همکاری با دانشگاه آزاد بسیار خوب است، اما هنوز جاهایی وجود دارد که آن‌ها اصرار دارند که مستقل از مجموعه ستادی وزارت علوم هستند.


وی افزود: برای مثال دانشگاه آزاد اسلامی می‌خواهد در پذیرش دانشجو مستقل عمل کند، در نشست اخیری که داشتیم تا حدود زیادی رفع نگرانی شد.


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: از طرف دیگر با دغدغه دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان یک بخش خصوصی آشنا هستیم سعی می‌کنیم این دغدغه‌ها برطرف شود.


این در حالی است که دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پیش از این درباره چالش با وزارت علوم گفته بود: همکاری خوبی بین دانشگاه، سازمان سنجش، وزارت علوم و وزارت بهداشت وجود دارد و آنها به این اعتماد رسیده‌اند که دانشگاه آزاد اسلامی دنبال کیفیت است. همان‌طور که وزیر علوم بارها اعلام کرده که دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال کیفی شدن است.


انتهای پیام/4107/4040/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته