دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 تير 1398 - 10:33
وزیر علوم:

سپردن مسئولیت گاهی با خواهش است و گاهی با تهدید/ در حوزه آموزش ناچار به تحولیم

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: ضرورت‌های جهانی و داخلی، تحول در حوزه آموزش را ناچار کرده است. فضای اجتماعی سیاسی کشور این فرصت را نمی‌دهد که بیش از این طرح مطلب کنیم.
کد خبر : 405845
636968958801501467_md.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، منصور غلامی صبح امروز در مراسم معارفه معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که در محل این وزارتخانه برگزار شد، اظهار کرد: جابجایی مسئولیت‌ها به اساتید دانشگاه سخت است، چراکه باید از فعالیت‌های علمی کم کنند و به امور اجرایی بپردازند.


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: اکنون ضرورت‌های جهانی و داخلی، تحول در حوزه آموزش را ناچار کرده است. باید تحول را به سرعت و بادقت پیش ببریم.


غلامی ادامه داد: فضای اجتماعی سیاسی کشور این فرصت را نمی‌دهد که بیش از این طرح مطلب کنیم. اما اگر فرصتی دست داد حتماً در این‌باره صحبت می‌کنیم. دستاوردها در مراسم‌های مختلف بیان شده است و باید تحول را با جدیت پیگیری کنیم.


وی ادامه داد: دانشگاه‌ها باید از ابتکارات برای دستیابی به تحول استفاده کرده و از اختیارات خود در این زمینه بهره بگیرند. 


غلامی اضافه کرد: گاهی سپردن مسئولیت با ترغیب و خواهش بوده و گاهی هم با تهدید همراه است. خدا را شاکریم که خاکی‌صدیق با تاخیر مسئولیت را پذیرفت. امیدوارم که حضور وی ثمرات خوبی برای آموزش عالی داشته باشد.


انتهای پیام/4107/4040/


انتهای پیام/

برچسب ها: غلامی وزیر علوم
ارسال نظر
هلدینگ شایسته