دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مهر 1394 - 15:17
امیری:

دانشگاه‌های خارج بدون هیچ مشکلی دانشجویان واحد نجف‌آباد را پذیرش می‌کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد اذعان کرد: هیچ‌کدام از دانشگاه‌های خارج از کشور مدارک فارغ‌التحصیلان این واحد دانشگاهی را ارزیابی نمی‌کنند و بدون هیچ مشکلی دانشجویان ما را پذیرش می‌کنند چرا که به وضعیت و کیفیت آموزش این واحد دانشگاهی کاملا واقف هستند.
کد خبر : 40579

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سید محمد امیری در آیین استقبال از دانشجویان جدیدالورود با تبریک به مناسبت اعیاد قربان و غدیر و همچنین تسلیت به بازماندگان حادثه منا خطاب به دانشجویان و خانواده آنها گفت: از اینکه این دانشگاه را برای تحصیل انتخاب کرده‌اید سپاسگزارم.این واحد دانشگاهی جایگاه ویژه ای را در بین دانشگاه های داخل و خارج از کشور دارد. دانشگاه آزاد اسلامی بالغ بر 400 واحد دانشگاهی در سراسر کشور دارد و بیش از یک میلیون و چهارصد میلون نفر در این واحد ها در حال تحصیل هستند و تاکنون بالغ بر چند میلون نفر از دانشگاه آزاد اسلامی فارغ التحصیل شده‌اند.


وی با نگاهی با جایگاه ممتاز علمی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد اذعان کرد: طبق گفته مدیر کل بورس وزارت علوم، دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد پس از دانشگاه صنعتی شریف بیشترین تعداد پذیرش دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی را دارد. همچنین در رتبه‌بندی پایگاه‌های علمی معتبر بین‌المللی این دانشگاه جزء 10 دانشگاه برتر جهان است و حتی در برخی از شاخص‌ها رتبه‌های اول و دوم را دارد با این حال آنچه که به دست آمده برای ما قانع کننده نیست. ما در شروع کار قرار داریم و به پشتوانه دانشجویان ممتاز و با استعدادی که در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند و همچنین توجه ویژه پروردگار در سال‌های آینده رتبه‌های بهتری کسب خواهیم کرد.


امیری با توجه به امکانات و تجهیزات پیشرفته و به روز دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد گفت: هیچ فردی در این دانشگاه سهم و امتیاز خاصی ندارد صاحب اصلی اینجا مردم هستند و با افتخار اعلام می‌کنم که این فضا و امکانات تنها با حمایت و پشتوانه مردم مهیا شده و هیچگونه حمایت مالی از سوی دولت صورت نگرفته است.


وی خطاب به دانشجویان جدیدالورود افزود: جایگاه بالای علمی این دانشگاه در میان دانشگاه‌های داخلی و بین‌المللی حاصل تلاش دانشجویان سختکوش همین واحد بوده است شما نیز باید بکوشید تا در سال‌های آینده قله‌های بالاتری را فتح کنید. دانشجویی موفق خواهد بود که با هدف و برنامه‌ریزی پا به عرصه تحصیل بگذارد باید بالاترین مدارج علمی را برای خود در نظر داشته باشید. نباید وقت و نیروی جوانی خود را با عضویت در شبکه‌های مجازی تلف کنید دشمنان ما میخواهند دانشجویان و جوانان ما درگیر مسایل بی‌ارزش باشند تا نتوانند بار علمی خود را افزایش دهند و برای کشور مثمر ثمر باشند. توصیه می‌کنم اوقات فراغتتان را در آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها و کتابخانه مجهز دانشگاه سپری کنید. همچنین باید در هر حال قدردان زحمات بی‌دریغ والدین خود باشید و تنها راه این قدردانی موفقیت در تحصیل است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته