دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 تير 1398 - 16:35
ابریفام به آنا خبر داد:

حضور داوران ملی و بین‌المللی در مسابقات درون دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس از حضور داوران ملی و بین‌المللی در مسابقات درون دانشگاهی این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 405677
DSC_5662.JPG

پیمان ابریفام در گفتگو با خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا با بیان اینکه مسابقات تنیس روی میز استانی دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد شهر قدس این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: مسابقات تنیس روی میز دانشگاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شده است که مسابقات آقایان از 20 تا 25 تیرماه سال جاری با حضور ۱۳ تیم از سراسر کشور برگزار شد. در این بخش مسابقات نزدیک به ۱۰۰ دانشجو به رقابت پرداختند.


وی افزود: پذیرش تیم‌های مسابقات دختران تنیس روی میز دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نیز از 26 تیرماه آغاز شده و از فردای آن نیز مسابقات برگزار شد و تا ساعت 11:30 امروز ادامه داشت. در این مسابقات ۱۲ تیم از آذربایجان شرقی، کرمانشاه، خراسان رضوی، مازندران، قزوین، خوزستان، همدان، گیلان، واحد علوم و تحقیقات، نجف‌آباد، واحد تهران مرکزی و کردستان در این مسابقات حضور داشتند.


مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس بیان کرد: مسابقات تنیس روی میز در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار شد که در بخش تیمی به‌صورت دوره‌ای و حذفی دانشجویان با یکدیگر به رقابت پرداختند. تیم واحد بابل دانشگاه آزاد اسلامی به مقام قهرمانی این مسابقات دست‌یافت. همچنین واحد تهران مرکزی این دانشگاه نائب قهرمان و تیم‌های خوزستان و خراسان رضوی به مقام سوم مسابقات تنیس روی میز استانی دانشگاه آزاد اسلامی رسیدند.


وی در خصوص کادر فنی و داوران این مسابقات گفت: با توجه به تعامل خوب دانشگاه آزاد اسلامی با جامعه ورزشی کشور، این دانشگاه از ظرفیت فدراسیون‌های ورزشی در مسابقات درون دانشگاهی خود نیز استفاده می‌کند. کادر فنی مسابقات تنیس روی میز استانی دانشگاه آزاد اسلامی از فدراسیون تنیس روی میز بود. همچنین داوران این مسابقات، داوران ملی و بین‌المللی بودند.


انتهای پیام/4107/4084/


انتهای پیام/

برچسب ها: واحد شهر قدس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته