دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 تير 1398 - 08:30
در گفتگو با آنا مطرح شد؛

آخرین جزئیات درباره تشکیل جریان سوم اصولگرایی

دبیرکل جبهه حامیان ولایت از احتمال تشکیل یک جریان سوم انقلابی توسط اجماع جریان‌های سیاسی اصولگرا خبر داد.
کد خبر : 405554
636767104843913029_lg.png.jpg

دلاور صیامی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با بیان اینکه جبهه حامیان ولایت یکشنبه هفته گذشته جلسه مشترکی را با چند حزب اصولگرا برگزار کرد، افزود: هدف از برگزاری این جلسه تشکیل یک جریان سوم با محوریت جوانان بوده و همین جلسه با همین موضوع دوباره یکشنبه این هفته برگزار می‌شود.


وی ادامه داد: در جلسه اخیر 9 حزب اصولگرا شرکت کردند که تلاش بر این است تا تعداد آنها به 20 حزب اصولگرا افزایش یابد و احزابی مانند جبهه پایداری و حتی شخصیت‌هایی همچون آقای قالیباف در این جلسه حضور داشتند و موافق جریان سوم اصولگرایی هستند.


دبیرکل جبهه حامیان ولایت خاطرنشان کرد: این جلسات فارغ از بحث پدرخواندگی با هدف تربیت و شناسایی نیروهای ارزشی و انقلابی برگزار می‌شود و اینکه تلاش می‌کنیم تا از دل اصولگرایان یک جریان سوم انقلابی به وجود آید.


صیامی با اشاره به اینکه خط فکری این جریان سوم با خط فکری اصولگرایان یکی است، افزود: اما مهم‌ترین تفاوت این جریان با جریان‌های دیگر اصولگرایی در جوانگرا بودن آن است و اینکه به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌شود تا افرادی که از سن و سال بیشتری برخوردارند و حتی اگر پدرخوانده هم باشند در حلقه اول این جریان قرار نگیرند، ‌بلکه در حلقه دوم به‌عنوان مشاور حضور داشته باشند.


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته