دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مصطفی قنبرپور:

تراکتور اسیر قدرت پرسپولیس شد/ برانکو در ایران می‌ماند

مربی پرسپولیس گفت: بازی خوب بازیکنان پرسپولیس باعث شد بازیکنان تراکتور نتوانند مقابل ما حرفی برای گفتن داشته باشند.
کد خبر : 40539

مصطفی قنبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص نمایش ضعیف تراکتورسازی مقابل پرسپولیس که پیروزی آسانی را برای سرخ‌پوشان رقم زد، بیان داشت: «با احترام به نظر تمامی کسانی که معتقدند بازی بد تراکتوری‌ها باعث شد پرسپولیس برنده این دیدار شود باید بگویم که با توجه به فشاری که روی تیم ما پیش از این دیدار بود و نیاز به این داشتیم که حتما با پیروزی در این دیدار به تعطیلات برویم بازیکنان در زمین مسابقه به قدری خوب بازی کردند که به حریف اجازه نفس کشیدن را هم ندادند.»


وی افزود:« با توجه به قدمت و اسم بزرگ تیم تراکتور و حمایت خوبی که این تیم از سوی هواداران خود می‌شد، ما کار دشواری را در این بازی داشتیم اما پیش از بازی برانکو که به خوبی بازی را آنالیز کرده بود، نقاط ضعف و قوت حریف را به بازیکنان تیم منتقل کرد. ما با ارائه یک بازی حساب شده که توأم با صبر و حوصله بالا بود توانستیم به خوبی حرکات تراکتوری‌ها را در تمامی خطوط خنثی کنیم و به گل برتری برسیم. بعد از گل هم با کنترل بازی برنده از میدان مسابقه خارج شدیم.»


مربی پرسپولیس خاطرنشان کرد:«قبول ندارم که حریف ضعیف عمل کرد. اگر ما بازی خوبی انجام نمی‌دادیم و اجازه می‌دادیم تا تراکتوری‌ها برنده این بازی شوند، بعد از بازی همه می‌گفتند پرسپولیس بد بازی کرد و عملکرد خوبی نداشت. تراکتور در لحظات آخر بسیار خطرناک شده بود و اگر تمرکز مدافعین و دروازه‌بان‌مان نبود الان نتیجه بازی عوض شده بود. از امروز ما به بازی‌‌های بعدی فکر می‌کنیم و به دور از هر گونه حاشیه‌ای به دنبال نتیجه‌گیری در بازی‌های بعدی هستیم، چون دیدار با تراکتور تمام شده است.»


قنبرپور در مورد ناراحتی مهدی طارمی از پنالتی که خودش گرفت اما بنگستون آن را تبدیل به گل کرد، در مورد مصاحبه طارمی که نسبت به این موضوع گلایه کرده بود، اظهار داشت:« فرصت نکردم این مصاحبه را بخوانم. فقط می‌دانم که مهدی بازیکن با اخلاق و آینده‌داری است. باید با او صحبت کنم و در مورد صحت و سقم این قضیه کسب اطلاع کنم.»


وی در مورد تعطیلات دوباره لیگ و بازگشت مصدومان پرسپولیس به ترکیب اصلی تیم عنوان کرد: «این شرایط برای تمامی تیم‌ها یکسان است و ما هم نمی‌توانیم نسبت به آن اعتراضی داشته باشیم. هر چند که چند ملی‌پوش امید و بزرگسال از تیم ملی جدا می‌شوند و چون نوع تمرینات‌شان فرق خواهد کرد ما هستیم که متضرر می‌شویم. متاسفانه زمان می‌برد تا بین بازیکنان تیم هماهنگی ایجاد کنیم و دوباره یکدست شویم. با این حال امیدوارم بازیکنانی که به خاطر مصدومیت از تیم دور بودند در این مدت بتوانند فاصله ایجاد شده را جبران کنند.»


مربی پرسپولیس در خصوص محرومیت احتمالی کمیته انضباطی برای سوشا مکانی که با احضار او به این کمیته اتفاق خواهد افتاد، تصریح کرد:« امیدوارم این اتفاق نیفتد و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با دیده اغماض به مورد سوشا نگاه کند. در هر صورت ما آماده‌ایم تا اگر او را در اختیار نداشتیم از ایمان صادقی استفاده کنیم که تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است.»


قنبرپور در مورد اینکه برانکو در تعطیلات لیگ در ایران می ماند یا به مرخصی می‌رود، گفت: «برانکو در کنار تیم می‌ماند تا در کنار دیگر اعضای کادرفنی خود شرایطی را فراهم کند که بازیکنان تیم به هماهنگی لازم دست یابد. تیم پرسپولیس به هماهنگی بیشتر نیاز دارد تا در بازی‌های بعدی نتایج بهتری بگیرد.»


وی در پایان به قضاوت محسن ترکی در این بازی اشاره کرد و گفت: «همان‌طور که در برخی بازی‌ها انتقاداتی به نحوه قضاوت داوران داشتیم در بازی دیروز شاهد قضاوت بی نقصی از سوی داور مسابقه بودیم. ترکی به خوبی بازی را مدیریت کرد و جا دارد از او تشکر کنیم. متاسفانه در این بازی تماشاگران تراکتور 90 دقیقه علیه داور مسابقه فحاشی کردند که چنین کاری زیبنده مردم با شخصیت آذربایجان نبود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته