دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 تير 1398 - 17:35
فیض امام‌دوست:

با تمام قدرت به مصاف تیم تونس می‌رویم

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: تونس ضعیف‌ترین تیم گروه است اما برای ما هیچ فرقی ندارد مقابل چه تیمی قرار است بازی کنیم و با تمام قدرت به مصاف این تیم خواهیم رفت.
کد خبر : 405304
SBVF1493.00_02_53_20.Still005.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مهران فیض امام‌دوست در خصوص وضعیت آمادگی‌اش در فاصله یک روز مانده به آغاز رقابت‌های والیبال جوانان جهان اظهار کرد: خوشبختانه از لحاظ جسمانی در اوج آمادگی هستیم و به شرایط ایده‌آلی هستیم.


وی در مورد تیم تونس گفت: آن‌ها نسبت به دو تیم دیگر گروه، تیم ضعیف‌تری هستند؛ اما برای ما هیچ فرقی ندارد مقابل چه تیمی قرار است بازی کنیم و با تمام قدرت به مصاف تیم تونس خواهیم رفت. هر بازی برای ما یک فینال است و اگر بخواهیم روی سکو برویم باید هیچ تیمی را دست کم نگیریم.


بازیکن تیم والیبال جوانان در مورد مهم‌ترین حریفان تیم ایران در این دوره از رقابت‌های جوانان جهان تصریح کرد: در حال حاضر مهم‌ترین حریفان ما همین سه تیمی هستند که در گروه ما قرار دارند. ان‌شاءالله وقتی از گروه‌مان صعود کردیم مشخص می‌شود که کدام تیم‌ها مهم‌ترین حریفان ما هستند.


فیض امام‌دوست درباره شرایط آب و هوایی بحرین گفت: ما برای نوجوانان جهان و جوانان آسیا هم به بحرین آمده بودیم و با این آب و هوا آشنایی داریم و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.


وی در پایان خاطرنشان کرد: ما تمام تلاش خودمان را برای اینکه روی سکو برویم می‌کنیم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.


انتهای پیام/4127/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته