دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با صدور پیامی؛

سرلشکر سلامی درگذشت «امیر احمد ترکان» را تسلیت گفت

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی درگذشت امیر احمد ترکان را تسلیت گفت.
کد خبر : 405297
155764407248050100.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از سپاه‌نیوز، در پی درگذشت امیر سرتیپ احمد ترکان معاون پیشین عملیات ارتش، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فقدان این فرمانده دلاور را به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفت.


در متن پیام فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: درگذشت هم‌رزم دیرین، مرحوم «امیر سرتیپ احمد ترکان» معاون پیشین عملیات ارتش جمهوری اسلامی ایران موجب تأثر و تألم خاطر شد. امیر مخلص، خدوم و ولایت‌مداری که با اقدامات خلاقانه و اثرگذار خود در کنار فرماندهان شهید والامقامی همچون شهیدان امیر صیاد شیرازی و امیر فلاحی در صف پیشتازان و طلایه‌داران میادین و عملیات‌های پرمخاطره آوردگاه هشت سال دفاع مقدس نقشی برجسته داشت.


این پیام می‌افزاید: باشد که حضرت حق آن فرمانده دلاور را به پاس خدمات خالصانه و مجاهدت صادقانه‌اش در نعیم مقیم و در جوار هم‌رزمان شهیدش از خوان رحمت واسعه خویش بهره‌مند گرداند.


در پیام تصریح شده است: اینجانب فقدان آن امیر سرافراز را به جنابعالی و دیگر فرماندهان محترم ارتش جمهوری اسلامی و نیز خانواده بزرگوارش تسلیت عرض کرده و از قادر متعال برای وی علو درجات و برای جنابعالی و بازماندگان سوگوار عزت و سعادت مسئلت می‌کنم.


انتهای پیام/4079/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته