دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مهر 1394 - 12:18
وزیر آموزش‌ و پرورش خبر داد:

صدور احکام جدید برای استخدام دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

وزیر آموزش‌ و پرورش از صدور احکام جدید برای استخدام دانشجویان دانشگاه فرهنگیان خبر داد.
کد خبر : 40527

به گزارش گروه اجتماعی آنا به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، علی اصغر فانی با اعلام این خبر اظهار کرد: برای استخدام دانشجویان دانشگاه فرهنگیان با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و در حال پیگیری هستیم تا انشاءالله هر چه سریع‌تر احکام جدید را صادر و ردیف استخدامی برای دانشجویان این دانشگاه تعریف کنیم.


عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی همچنین در پاسخ به برخی شبهات پیرامون اجرای رتبه‌بندی معلمان اعلام کرد: اجرای رتبه‌بندی معلمان که از مهرماه آغاز شده مرحله نخست اجرای این رتبه‌بندی است.


وی ادامه داد: مرحله نخست اجرای رتبه‌بندی معلمان از مهر 94 تا سال 95 ادامه داشته و در این فاصله در برنامه ششم توسعه اجرایی شدن سند تحول بنیادین لحاظ خواهد شد.


فانی یادآور شد: مرحله دوم اجرای رتبه‌بندی معلمان در سال 96 آغاز می‌شود و اگر احساس کنیم برای هر اقدامی نیاز به لایحه است حتما لایحه را آماده و به مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌کنیم.


وزیر آموزش‌وپرورش همچنین بر مبانی این وزارتخانه در برنامه ششم توسعه اشاره کرد و گفت: نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش‌ و پرورش مبنای تدوین برنامه ششم توسعه در بخش آموزش‌ و پرورش است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته