دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 تير 1398 - 15:35
نگاهداری در گفتگو با آنا:

تمرکز شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی بر روی طرح‌های ارتباط با صنعت است

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تمرکز ویژه پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی بر روی طرح‌های ارتباط با صنعت و جامعه است.
کد خبر : 405249
636910142153844831.jpg

بابک نگاهداری در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به اقداماتی که در پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در حال انجام است، اظهار کرد: اتفاقات مثبت و ارزشمندی در آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفته که قابل تقدیر است.


وی افزود: 11 هزار آزمایشگاه دانشگاه آزاد اسلامی در جهت تحقق درآمدهای غیر شهریه‌ای فعالیت می‌کنند تا بتوانند نیازهای جامعه را رفع سازند.


رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه آیین‌نامه تغییر مدل اداره آزمایشگاه‌ها ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: اساتید دانشگاه در آیین‌نامه جدید کاملاً در سود حاصل از فعالیت‌های آزمایشگاهی و مراکز تحقیقاتی به نسبت حدود 40 درصد سهیم هستند.


نگاهداری خاطرنشان کرد: انتظار داریم تغییر مدل اداره آزمایشگاه‌ها بیشتر از گذشته موجب فعال‌تر شدن این مراکز علمی و تحقیقاتی شود تا بتوانیم از این طریق کسب درآمد برای دانشگاه داشته باشیم. تمرکز ویژه پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی بر روی طرح‌های ارتباط با صنعت و جامعه است و به‌صورت جدی این مهم را پیگیری می‌کنیم.


انتهای پیام/4107/4118/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته