دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
شیرزاد تأکید کرد:

لزوم نگاه ویژه‌ برای حل مشکلات دانشجویان شاهد

معاون اجرایی مرکز شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برای حل مشکلات دانشجویان خانواده‌ شاهد مسئولان امر در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باید نگاه ویژه‌ای داشته باشند.
کد خبر : 405243
IMG_8755.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از خاش،‌ حسن شیرزاد ظهر امروز در حاشیه دیدار از امکانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش درباره ارائه خدمات به دانشجویان خانواده شهدا و ایثارگران اظهار کرد: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران امری مهم و لازم بوده و هرچه در این زمینه فعالیت کنیم کم است و نیاز به تلاش مضاعف داریم.


وی افزود: برای حل مشکلات دانشجویان خانواده‌های شاهد و ایثارگر، مسئولان امر در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باید نگاه ویژه‌ای داشته باشند و ارتباط و تعامل مسئولان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی با دانشجویان خانواده شهدا و ایثارگران بیش از پیش تقویت شود.


معاون اجرایی مرکز شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی بر برگزاری جلسات ستاد شاهد و برگزاری کمیته سه‌نفره آموزش برای حل مشکلات تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر تأکید کرد.


ابراهیم صباغ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش نیز ارائه خدمت به دانشجویان خانواده شهدا و ایثارگران را امری مهم برشمرد و از تلاش مضاعف کارکنان این دانشگاه بر حل مشکلات این دانشجویان گفت.


وی افزود: کارکنان این دانشگاه خدمت به دانشجویان به‌ویژه دانشجویان خانواده شاهد و ایثارگران را وظیفه خود می‌دانند؛ چراکه امنیت و آسایش امروز ما و موفقیت‌های علمی دانشگاه‌ها، مرهون خون شهدا و ایثارگری و جانفشانی آنان است.


سمیه جمشیدزهی مسئول ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش نیز به بیان گزارشی از عملکرد این ستاد پرداخت و برخی مشکلات موجود در این حوزه را برشمرد.


به گزارش آنا، در پایان این جلسه حسن شیرزاد و محمدعلی جهانیان به همراه هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش و مسئولان اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان در مزار شهدای گمنام خاش حضور یافته و با نثار گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.


انتهای پیام/4121/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته